Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مردم جهت خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب دعوت کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی در حاشیه بازدید از اجرای طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی های به نشر و شهر کتاب مشهد گفت: خوشبختانه مردم استان خراسان رضوی همواره از طرح های فروش فصلی کتاب استقبال کرده اند و این استان رتبه های اول و دوم را در این طرح ها کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مشارکت ۱۲۲ کتابفروشی از استان در این طرح، افزود: مردم استان از دیروز ۹ مرداد ماه که این طرح آغاز شده، استقبال خوبی داشته اند در بخش پرفروشترین استان از نظر تعداد کتاب و مبلغ فروش در رتبه سوم قرار دارد، امیدواریم با افزایش استقبال، این استان رتبه اول را کسب کند.

امینی ادامه داد: هجدهمین دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح‌های پیشین ۲۰۰ هزارتومان بود در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافت. وی ادامه داد: مبلغ کل فروش در استان خراسان رضوی تا امروز بیش از ۵ میلیارد ریال می باشد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی متذکر شد: در دوران شیوع بیماری کرونا، با برگزاری پویش های در خانه بمانیم و کتابخوانی، استقبال از طرح های فصلی فروش کتاب نیز بیشتر شد، همین امر بر افزایش اعتبار این طرح ها توسط وزارت ارشاد تاثیر گذار بوده است.

گفتنی است؛ طرح تابستانه کتاب تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد، اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح تابستانه کتاب خرید کتاب تابستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود و فراخوان جشنواره پارسال اعلام شد.

او افزود: روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای عضویت در خانه مطبوعات از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان آثار خود را ارسال کردند.

فرخنده با اعلام اینکه بیشترین آثار ارسالی به ترتیب با ۳۱۳ و ۱۴۰ اثر مربوط به استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است تصریح کرد: علاقه‌مندان با آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ابتدا تا ۲۰ فروردین امسال تعیین و تا ۳۱ فروردین تمدید شد اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود که در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، عکس و مصاحبه تعیین شده است.

او ادامه داد: در بخش موضوعی این جشنواره نیز موضوعاتی از قبیل مهار تورم، رشد تولید، پرهیز از اسراف و تجمل، معرفی کالا‌های فرهنگی بومی، معرفی پروفسور معتمدنژاد، تحکیم بنیان خانواده با موضوعات جمعیت - زیست عفیفانه، پیشگیری از توزیع و اعتیاد به مواد مخدر - امنیت پایدار مرز - انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی اعلام شده است.

فرخنده عنوان کرد: براساس تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مذکور سه یا چهار داور با تعیین دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آثار را داوری و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت زادروز دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین ایران و روز ارتباطات و روابط عمومی تعیین شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با بررسی ۳۸۰ اثر از ۷ استان کشور تیر سال ۱۴۰۱ به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد و افراد برتر در ۲ بخش حرفه‌ای و موضوعی معرفی و تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟