Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم ژاپن شد و از صعود به مرحله حذفی بازماند.

صالحی امیری پس از حذف تیم ملی والیبال از بازیهای المپیک گفت: احساس غیرت را در داورزنی و همکارانش دیدیم که چگونه باجسارت و با شهامت ایستادند و مقاومت کردند. تیم لهستان را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونزوئلا را شکست دادند. امروز نیز شاهد بودیم بازی بسیار نزدیک بود و باید بپذیریم ظرفیت والیبال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر والیبال ما در آسیا بازی نمی کند با بزرگان جهان رقابت دارد و مدعی بزرگان دنیا شده است. این والیبال اگر حمایت شود و مدیریت باثباتی داشته باشد مطمئن باشید در پاریس روی سکو است و در آسیا حرف اول را خواهد زد.

کد خبر 5270601 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو پاریس سید رضا صالحی امیری المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی تیم فوتبال پیکان تهران دوومیدانی والیبال تیراندازی نازنین ملایی تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ۱۰۰ روز دیگر به طور رسمی آغاز می‌شود. مشعل این دوره از بازی‌ها امروز (سه‌شنبه) در یونان، خاستگاه بازی‌های المپیک، روشن شد. مشعل المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو و المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن با شروع همه‌گیری ویروس کرونا بدون تماشاگر روشن شد و از المپیک ۲۰۲۴ پاریس تماشاگران بار دیگر توانستند در این مراسم حاضر شوند.

مری مینا، هنرپیشه یونانی، شعله آتش را با استفاده نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده مشعل که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد. مانادو، شناگر زن فرانسوی، که سه مدال المپیک را به گردن آویخته، نخستین ورزشکار فرانسوی است که مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو، رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک، از جمله چهره‌های شاخص این مراسم بودند.

مسیر مشعل المپیک

مشعل المپیک یازده روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس روز ۲۶ آوریل (هفتم اردیبهشت) در مراسمی در محل برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک مدرن، به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک ۲۷ آوریل (هشتم اردیبهشت) با کشتی «بلم»، که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز خواهد کرد. مشعل المپیک ۳۳ روز هشتم مه (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

کشتی بلم

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و روز ۲۶ ژوئیه (پنجم مرداد) به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم گشایش بازی‌های المپیک در ورزشگاه اصلی میزبان این بازی‌ها برگزار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد
  • المپیک پاریس؛ اولین المپیک با برابری جنسیتی
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش