Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنانم را مورد غضب قرار ندهید چون کسی فکر این نتیجه را نمی‌کرد. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال پس از حذف تیم ملی والیبال از مسابقات المپیک توکیو گفت: هیچ کسی فکر این نتیجه را نمی‌کرد و کسی هم این نتیجه را نمی‌خواست.

او تاکید کرد: خواهش می‌کنم بازیکنانم را مورد غضب قرار ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها هر چه در توان داشتند انجام دادند و تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

آلکنو در ادامه جواب سوالات را نداد و محل مصاحبه را ترک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیاهویی برای هیچ

نکته قابل تامل اینکه رژیم صهیونیستی قبل از اینکه نتیجه این عملیات سطح پایین معلوم شود در رسانه‌ها هیاهو براه انداخته و عنوان کرده که این حرکت نظامی به موفقیت رسیده است و حتی اعلام کرده که این عملیات به پیروزی رسیده است.   این در حالی است که کشور‌هایی مثل آمریکا و دولت‌های غربی که در راس امپراتوری‌های رسانه‌های بزرگ دنیا قرار دارند و مدعی هستند که نسبت به همه اخبار و اطلاعات آگاهی و اشراف دارند. در همین زمینه مقامات ایالات متحده سریع موضع گرفتند و حتی گفتند که اسرائیل قبل از انجام عملیات مذکور در هماهنگی کامل با آمریکا بود و بواسطه همین مساله تلاش کردند که بر هجمه تبلیغاتی و بزرگنمایی رژیم صهیونیستی بیفزایند و خودشان را به نوعی شریک این پیروزی ساختگی قلمداد کنند.    الان که چند ساعت از وقوع این اتفاق می‌گذرد و مشخص شده که این هیاهو‌های رسانه‌ای جنجالی آفرینی برای گرفتن هیچ نتیجه‌ای نبوده و ریزپرده ها هم هنوز به ایران نیامده در هوا مورد هدف پدافند جمهوری اسلامی قرار گرفته و هیچ انفجاری در زمین رخ نداده، غربی‌ها به تدریج در حال تغییر موضع هستند.    به صورت رسمی از سوی غربی‌ها عنوان شد که واقعیت ماجرا آنگونه که اسرائیل مطرح کرده نبوده است و حجم و ابعاد و نتیجه این رخداد آنگونه نیست که اسرائیلی‌ها عنوان می‌کنند. نکته جالب اینکه حتی برخی از کسانی که در این حوزه نظر رسمی خود را اعلام کردند وارد عرصه گوشه و کنایه و تمسخر شدند و بسیاری از مقامات و رسانه‌های کشور‌های مختلف از جمله وزیر امنیت رژیم صهیونیستی این رخداد را به مسخره کردن اسرائیل پرداخته است. این مقام رژیم صهیونیستی در صحفه خود بعد از انتشار خبر حمله اسرائیل با ریزپرنده‌ها به جمهوری اسلامی ایران فقط کلمه مسخره را نوشته است. این موارد نشان دهنده این است که اگر تحرک نظامی رژیم صهیونیستی یک عملیات فریب نباشد قطعا رسوایی بزرگی و افتضاح جدیدی برای سیستم نظامی، امنیتی و رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود.   در این حال حتی اگر موضوع انجام عملیات فریب از سوی اسرائیل را به عنوان یک احتمال ضعیف بپذیریم یقینا مسئولان امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران کاملا هوشیار هستند و در برابر هر سناریویی را اجرایی شود اقدامات بازدارنده و دفاعی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • هیاهویی برای هیچ
  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!