Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کاشان در وضعیت اضطراری قرار گرفته است و از این رو بیمارستان صحرایی نیاز مبرم منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل جولان می‌دهد و هر روز بر تعداد افراد مبتلا، بستری در بخش موقت و یا بستری دائم در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط به نحوی است که کادر درمان فشار زیادی را متحمل می‌شوند و به صورت شبانه‌روزی جان بر کف برای بهبود بیماران کرونایی از جان خود مایه می‌گذارند اما انگار سیل خروشان کرونا در کاشان و آران و بیدگل تمامی ندارد و هر روز به تعداد بیماران افزوده می‌شود.

این شرایط نیز در حالی وجود دارد که عادی‌انگاری در میان شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی بلای جان آنان شده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی در حد بسیار پایین است و همین موضوع نیز در تولید بیمار و عدم قطع زنجیره انتقال موثر است.

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تداوم و تشدید بحران کرونا در پیک پنجم و سیر فزاینده بیماران مبتلا اظهار داشت: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت تخت های بستری در بیمارستان‌های ریفرال کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام وضعیت اضطرار کرده است.

روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان/ دومین بخش کرونا در زاهدان تعطیل شدروزهای سیاه کرونایی در آذربایجان‌غربی/ افزایش فوتی‌‌ها کام مردم استان را تلخ کردپلاسما درمانی از پروتکل‌های درمانی کرونا خارج شد

وی ضمن تاکید به تحویل و برپایی بیمارستان صحرایی به مجموعه درمان دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از مراکز ذیصلاح افزود: از این رو از مراجع مربوطه درخواست مساعد و همکاری داریم تا تجهیزات لازم در این زمینه به کاشان و آران و بیدگل تخصیص پیدا کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه احتمال کمبود تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا جدی بوده است، ابراز داشت: لازم است شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند و در این روزهای سخت کرونایی با درایت و به دور از اقدامات احساسی از ابتلای خود و خانواده‌هایشان پیشگیری کنند.

ابوالفضل شجاعی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه اهمیت زدن ماسک در پیشگیری از بیماری بسیار بالاست، اظهار داشت: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنید تا جان و سلامتی خود و خانواده‌هایمان را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا در جامعه بومی شده است، افزود: بررسی تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت ویژه این بیمارستان طی هفته گذشته نشان داد، اغلب این بیماران در سنین بین 38 تا 67 سال هستند و این یعنی افرادی که به نوبت دریافت واکسن نرسیده‌اند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه بیش از 500 بیمار بستری کرونایی در  این مرکز داریم که نشان می‌دهد هفته پیش رو هفته سختی است، ابراز داشت: اعتقاد بنده اگر افراد 40 سال به بالا و افراد پرخطر واکسن دریافت کنند با موج کمتری از بیماران مواجه می شویم و فشار بر روی سیستم درمان کمتر می شود.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاشان و آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)