Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@00:15:21 GMT

چهره بدون گریم فرشته حسینی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۳۱۱

چهره بدون گریم فرشته حسینی + عکس

  برای مشاهده بیوگرافی کامل فرشته حسینی اینجا کلیک کنید

پربیننده ترین مراسم ساده عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی در روز عید غدیر + عکس پیام احساسی فرشته حسینی برای پدرش + عکس ماشین لاکچری بهنوش طباطبایی + عکس مهران مدیری در بیمارستان بستری شد تولد ساده همسر دوم پیمان قاسمخانی + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرشته حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی

تمیز کردن کنگر اصول و روش خاصی دارد که اگر با آن آشنا باشید، آن قدرها که به نظر می‌رسد، سخت نخواهد بود. از آن جایی که کنگر دارای تیغ‌های ریز و تیزی است، بهتر است قبل از هر کاری از دستکش استفاده کنید تا در حین پاک کردن کنگر دچار مشکل نشوید. در ادامه این بخش می‌توانید با روش پاک کردن و مصرف کنگر کوهی آشنا شوید.

۱- ساقه‌های کنگر را جدا کنید

به گزارش اکالا، یک دستکش ضخیم به دست کنید و سپس شاخه‌های کنگر را با احتیاط جدا کنید. برای سهولت کار بهتر است ته شاخه کنگر را کمی ببرید تا شاخه‌ها از هم جدا شوند. در این مرحله باید پوست روی کنگر و شاخه‌های سیاه آن را نیز از سایر قسمت‌ها جدا کنید و دور بریزید.

۲- تیغ‌ها را جدا کنید

برای جدا کردن تیغ‌های کنگر باید یک چاقوی تیز را از قسمت پایین کنگر به سمت بالای آن بکشید تا تیغ‌ها جدا شوند. بهتر است تیغ‌ها را به آرامی از بدنه کنگر جدا کنید تا به بافت کنگر آسیب وارد نشود. این کار را برای همه شاخه‌های کنگر تکرار کنید و همه بخش‌ها را تمیز کنید.

۳- سر شاخه‌های کنگر را جدا کنید

قسمت سبز تیره و سر شاخه‌های کنگر پر از تیغ است، در این مرحله باید با کمک یک چاقوی تیز قسمت فوقانی این کنگرها را جدا کنید تا فقط ساقه‌های خوراکی آن باقی بمانند. می‌توانید برای جدا کردن تیغ‌های این قسمت با قیچی تیغ‌ها را ببرید تا شاخه‌های کوچک و سالم کنگر در قسمت سر آن نیز باقی بمانند.

به خاطر داشته باشید که قسمت‌های میانی کنگرها که سر آن‌ها سبز روشن و کوچک است، تیغ‌های نرمی دارد و از همین رو نباید آن‌ها را جدا کنید. برای این که مطمئن شوید تیغ‌های بخش میانی کنگر تیز نیستند، می‌توانید دستتان را روی آن‌ها بکشید و هر قسمت که احساس کردید که تیغ تیزی دارد، آن را با قیچی ببرید.

۴- کنگرها را خرد کنید

بعد از این که همه تیغ‌ها و قسمت‌های اضافه کنگرها را جدا کردید، باید آن‌ها را به اندازه‌های ۵ تا ۶ سانتی‌متری خرد کنید. خرد کردن کنگر موجب می‌شود تا شستشوی آن‌ها راحت‌تر شود و در ماست یا غذا نیز ظاهر مناسبی داشته باشند.

۵- کنگرها را بشویید

برای شستن کنگرها باید آن‌ها را در یک ظرف آب بریزید و دستتان را روی کنگرها بکشید تا گل و لای و شن‌های لابه‌لای کنگرها خارج شوند. بهتر است این کار را چندین دور تکرار کنید و بعد کنگرها را در یک ظرف آب بریزید و کمی نمک و سرکه به آب اضافه کنید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کنگرها ضدعفونی شوند و سپس آن‌ها را چندین بار آبکشی کنید.

۶- کنگرها را خشک کنید

در این مرحله باید کنگرها را آبکش کنید تا آب اضافه‌شان خارج شود. در ادامه آن‌ها را روی یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی پهن کنید تا کاملا خشک شوند.

۷- کنگرها را برای مصرف آماده کنید

بعد از این که کنگرها به خوبی خشک شدند، می‌توانید آن‌ها را به صورت خام بسته بندی کنید و در فریزر بگذارید یا این که آن‌ها را در قابلمه آب بجوشانید یا در مقداری روغن تفت دهید و بعد آبکش کنید. با این روش کنگرها تغییر رنگ نمی‌دهند و بافت خود را از دست نمی‌دهند. در انتها کنگرها را در کیسه‌های زیپ دار بریزید و در فریزر قرار دهید.

نکاتی که باید در زمان پاک کردن کنگر بدانید

برای جدا کردن تیغ‌های کنگر می‌توانید از یک قیچی یا یک چاقوی تیز استفاده کنید.

برگ‌های تیره کنگر پر از تیغ هستند و خوراکی نیستند و از همین رو باید در زمان پاک کردن کنگر این بخش‌ها را به طور کامل جدا کنید. کنگر پر از گل و لای است و از همین رو باید آن را با دقت بیشتری بشویید و به خوبی ضدعفونی کنید. می‌توانید از کنگر برای تهیه خورش کنگر استفاده کنید یا آن را به صورت خام یا همراه با سالاد کاهو میل کنید. برخی افراد نیز از خورشت کنگر در خورشت قورمه سبزی استفاده می‌کنند یا از آن برای تهیه کوکو یا مزه دار کردن ماست استفاده می‌کنند. کنگر فواید زیادی برای سلامت دارد و سرشار از پتاسیم، آهن، فولات، کلسیم، فیبر و انواع ویتامین‌های گروه B است. مصرف این سبزی مفید به هضم غذا کمک می‌کند و برای درمان نارسایی‌های کبد، تقویت قلب، کاهش کلسترول، کاهش تری گلیسیرید و محافظت از کبد مفید است. افرادی که به کنگر حساسیت دارند و همچنین افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا نباید از کنگر استفاده کنند.

در این مقاله به بهترین روش پاک کردن کنگر اشاره کرد و شما می‌توانید به کار گرفتن این روش به راحتی کنگرهای مفید و خوشمزه را تمیز کنید. فراموش نکنید که کنگر فواید زیادی برای بدن دارد و از همین رو بهتر است تا زمانی که در بازار یافت می‌شود، آن را تهیه کنید و از فواید ارزشمند این گیاه بهره مند شوید. شما از چه روشی برای پاک کردن کنگر استفاده می‌کنید؟ در صورت تمایل می‌توانید تجربیات و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

در این بخش به رایج‌ترین سوالات شما در مورد روش پاک کردن کنگر کوهی پاسخ داده‌ایم.

چگونه تلخی کنگر را بگیریم؟

برای گرفتن تلخی کنگر می‌توانید آن را پاک کنید و بشویید و سپس در یک قابلمه آب و مقداری نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا برای چند دقیقه کوتاه بجوشد. در ادامه باید کنگرها را آبکش کنید تا تلخی‌شان گرفته شود.

کدام قسمت کنگر خوراکی است؟

ساقه‌های گیاه کنگر خوراکی است و از همین رو باید برگ‌ها و تیغ‌های قسمت فوقانی و روی ساقه را جدا کنید و سپس از ساقه کنگر استفاده کنید.

چطور تیغ‌های کنگر را جدا کنیم؟

برای جدا کردن تیغ‌های کنگر باید یک چاقوی تیز را از قسمت پایین به سمت بالای آن بکشید یا با کمک قیچی تیغ‌ها را از انتهای آن ببرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود