Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@20:07:53 GMT

خداحافظی آذری جهرمی از وزارت ارتباطات

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۳۱۲

خداحافظی آذری جهرمی از وزارت ارتباطات

آذری جهرمی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود از وزارت ارتباطات دولت دوازدهم خداحافظی کرد.

خبرگزاری میزان - محمدجواد آذری‌جهرمی با انتشار پیامی در حساب اینستاگرامی خود درباره آخرین جلسه هیئت وزیران دولت دوازدهم نوشت:

«و امروز، آخرین روز دولت دوازدهم بود.

این هم احتمالاً آخرین عکسی‌ه که من بعنوان وزیر ارتباطات از خودم منتشر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که همیشه برای شما محمد جواد بودم و شما هم همیشه به من لطف داشتید.

باید از خیلی‌ها تشکر کنم؛ از همکارانم که صادقانه و مجدانه در این ۴سال تلاش کردند و زحمت کشیدند. از همسرم و فرزندانم که نبودن من رو در کنارشون در این ۴ سال تحمل کردند. از شما مردم عزیز که اگه خدمات ما وصل بود، لطف داشتید. اگه خدمات ما دچار اختلال بود لطف‌تون بیشتر
من سعی‌م این بود که همیشه در کنار شما باشم؛ چه در کرونا، چه در سیل، چه در زلزله، چه تو خنده‌ها و شادی‌هامون…

در هر حال، هر چه کردم وظیفه‌م بود و البته شما شایسته‌ی بیشتر از این‌ها هستید. امیدوارم از اشکالات هم به بزرگواری خودتون گذشت کنید.»

بیشتر بخوانید: آذری‌جهرمی: اختلال دو روز گذشته اینترنت برای جلوگیری از فروش سوالات کنکور و امنیت روانی بود

انتهای پیام/

برچسب ها: آذری جهرمی دولت دوازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذری جهرمی دولت دوازدهم دولت دوازدهم آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از برنامه‌ریزی و برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه‌دار در ورزشگاه آزادی، بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.

رییس جمهور سفرهای نوروزی را از جمله بسترهای نشاط‌آفرین در کشور دانست و ضمن تأکید بر تلاش بیشتر مسئولان مرتبط برای تأمین امنیت و رفاه مسافران نوروزی، تصادفات جاده‌ای را نگران‌کننده و نقطه مقابل این نشاط دانست و افزود: کاهش هر چه بیشتر آمار تصادفات جاده‌ای تلاش بیشتر مسئولان مرتبط را می‌طلبد.

ضرورت تکریم و بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و چهره‌های علمی پیشکسوت در دانشگاه‌ها، از دیگر محورهای سخنان رییس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود که دکتر رییسی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) در گرامیداشت علم و عالم، حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه‌ای برای دانشگاه‌هاست دانست و بر توجه بیش از پیش به بهره‌مندی از ظرفیت علمی این چهره‌های علمی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

رییس جمهور همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جدید با بهره‌گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکردها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برنامه‌ریزی کنند.

پیش از سخنان رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گزارشی از نوسازی ناوگان کشنده‌های کشور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دولت و واردات ۶ هزار خودرو کشنده در سال گذشته، تعداد خودروهای وارده شده از این دست به کشور طی دو سال و نیم گذشته به ۲۵ هزار دستگاه رسید و نوسازی ناوگان کشنده‌های کشور در سطح مطلوبی قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در نوسازی ناوگان حمل و نقل در سال گذشته پرداخت و افزود: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، ۵۷ هزار و ۶۰۷ خودرو در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده، این در حالی است که تنها در سال گذشته ۶۸ هزار خودرو یعنی ۱۸ درصد بیش از ۴ سال قبل از آن در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در جلسه امروز گزارشی از ارتقاء شاخص توسعه ارتباطات در کشور ارائه کرد و گفت‌: مهم‌ترین شاخص ارزیابی توسعه ارتباطات در کشورها، شاخص اتحادیه بین‌المللی مخابرات (IDI) است که براساس ارزیابی‌های این اتحادیه در دو بخش پوشش فراگیر و کیفیت ارتباطات و میزان استفاده مردم از زیرساخت‌های ارتباطی، کشور رشد ۴۷ درصدی و ارتقاء ۶ رتبه‌ای داشته است.

وزیر نفت نیز در گزارش خود از پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت مردمی خبر داد و گفت: با جمع‌آوری ۷ میلیون متر مکعب از گازهای مشعل علاوه بر تأمین خوراک پتروشیمی‌ها، برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

کد خبر 6063634 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • تأکید رئیس‌جمهور بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • بهادری جهرمی: افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد