Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:06:45 GMT

داورزنی باز هم عذرخواهی کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۳۲۰

داورزنی باز هم عذرخواهی کرد!

رئیس فدراسیون والیبال پس از حذف ایران از مرحله گروهی المپیک از مردم عذرخواهی کرد؛ این درحالی است که پیش از این داورزنی به دلایل نتایج ضعیف ایران در لیگ ملتهای والیبال هم از مردم عذرخواهی کرده بود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی پس از حذف والیبال ایران از مرحله گروهی بازی های المپیک، گفت: آلکنو یکی از بهترین مربیان دنیا بوده و اگر بخواهیم توانایی های این مربی را زیر سوال ببریم بی انصافی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان ایران هم جزو بازیکنان خوب دنیا هستند و طبیعتا در این شرایط باید زمانی برای تحلیل درست گذاشته شود. همچنین باید نگاهی جدی به مجموعه تیم ملی بزرگسال در دو سال گذشته شود و این موضوع نباید احساسی باشد.

او ادامه داد: من  ماه های گذشته گفته بودم که برای ارزیابی تیم ملی باید پس از اتمام المپیک اقدام شود تا آلکنو و بازیکنان با حضور کارشناسان مورد آنالیز قرار گیرند تا بتوانیم اصلاحات داشته باشیم. طبیعتا دنیا به آخر نرسیده و زندگی در جریان است و باید با برنامه ریزی از همین حالا شروع کنیم. امیدوارم به دور از احساسات به ثبات رسیده و اصلاحاتی را انجام دهیم.

داورزنی ادامه داد: تلاش فدراسیون بر این بود که تیم ملی والیبال ایران بتواند جزو چهار تیم برتر المپیک باشد و حتی روی سکوی المپیک رود. درست است ما موفق نشدیم و نتوانستیم به اهدافمان برسیم و از این بابت از مردم شریف ایران عذرخواهی می کنم. باید بگویم همگی تلاش خود را کردند و تیم هرچه داشت رو کرد اما نشد. امروز شاهد این بودیم که بازی سختی با میزبان داشتیم و طبیعتا انتظار مردم این بود که والیبال به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مرندی دومین بازیکنی بود که رسما انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد. پیش از این محمد فلاح، هم‌تیمی او در فولاد سیرجان نیز به دلیلی مشابه یعنی مصدومیت از حضور در اردوی شاگردان موریسیو موتا پائز انصراف داده بود.

به‌جز این دو نفر که به شکل رسمی انصراف دادند نام چند بازیکن دیگر نیز مطرح شده که گفته می‌شود حاضر به همراهی تیم ملی نیستند. سیدمحمد موسوی بزرگ‌ترین نام در بین آن‌هاست؛ ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر که به نظر می‌رسد او نیز مثل دو هم‌باشگاهی دیگر خود قرار نیست به اردوی تیم ملی ملحق شود.

سرعتی‌زن یکی از شلوغ‌ترین پست‌های تیم ملی والیبال ایران است. جایی که پائز با داشتن بازیکنانی نظیر محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی احساس کمبود نمی‌کند. با این همه بازیکن شاید انصراف بازیکنی مثل فلاح به چشم نیاید اما در مورد ستاره‌ها اوضاع همیشه فرق می‌کند. محمد موسوی در این سن و سال نیز نشان داده که هنوز یکی از بهترین مدافعان دنیاست و بودنش اهمیت ویژه‌ای برای تیم ملی خواهد داشت. با این حال باید منتظر تصمیم نهایی و رسمی این بازیکن بمانیم.

محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و مهران توانا هم سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پست لیبرو هستند. در واقع با وجود محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی احتمالا تیم ملی در این پست هم دغدغه‌ و نگرانی خاصی بابت انصراف مرندی نخواهد داشت.

اما شواهد حاکی از آن است که تعداد انصرافی‌های تیم ملی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. سه بازیکن دیگر تقریبا به شکل قطعی تصمیم خود را برای عدم حضور در اردوی تیم ملی گرفته‌اند اما هنوز چیزی به شکل رسمی اعلام نشده است. در این بین یکی از بازیکنان در پست سرعتی است و دو بازیکن دیگر به‌عنوان قطر پاسور بازی می‌کنند.

البته به‌طور قطع فدراسیون والیبال ایران نیز به این اتفاقات واکنش نشان خواهد داد و بعید نیست که حتی رئیس جدید یعنی میلاد تقوی تصمیم بگیرد تنبیهاتی را برای بازیکنانی که بدون دلیل موجه از تیم ملی انصراف می‌دهند، در نظر بگیرد. البته می‌شود به این قضیه دو نگاه متفاوت داشت، یکی اینکه جا برای بقیه و حتی جوان‌ترها باز می‌شود و نیمه خالی و تلخ لیوان اینکه بازیکنان از عمل به یک تعهد به نام تیم سر باز می‌زنند. جایی که یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در رسیدن خیلی از آنها به جایگاه کنونی ایفا کرد.

همچنین قرار است لژیونرهای والیبال ایران مثل میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، بردیا سعادت، محمد بربست، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار جواد کریمی طی روزهای آینده به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو اضافه شوند.

گفتنی است موریسیو موتا پائز از فردا خودش نظارت بر تمرینات تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت. تیم ملی با توجه به نتایج کابوس‌وار سال گذشته شانس بسیار کمی برای رسیدن به المپیک دارد و به‌نوعی می‌توان گفت پائز یک عملیات سخت را در لیگ ملت‌ها با تیم ملی ایران پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران