Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سیدجلال حسینی با وجود اینکه در چند دیدار اخیر پرسپولیس غایب بود ولی در مجموع نقش پررنگی در کسب پنجمین قهرمانی متوالی سرخ پوشان داشت.

کاپیتان پرسپولیس که نهمین قهرمانی خود را در لیگ برتر کسب کرد پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است و با نفرات بعد از خودش اختلاف زیادی دارد.

سیدجلال تا به حال ۱۷۵ بازی در دو مقطع برای پرسپولیس انجام داده و جام‌های زیادی از جمله ۵ قهرمانی در لیگ برتر با این تیم بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار پرسپولیس و پیکان که منجر به قهرمانی سرخ پوشان شد سیدجلال در دقایق پایانی جانشین محمد حسین کنعانی زادگان شد تا بازی ۱۷۵ ام خود را برای پرسپولیس انجام دهد.

با توجه به برد پرسپولیس در این دیدار سیدجلال به صدمین پیروزی خود با پیراهن پرسپولیس رسید و به اولین بازیکن این تیم در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که تعداد بردهایش ۳ رقمی می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه سیدجلال حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر

قهرمانی اینتر در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا باعث تکرار یک رکورد تاریخی در کالچو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمانی اینتر در فصل 24-2023 سری A که با پیروزی شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل میلان در هفته سی‌و‌سوم رقابت‌ها مسجل شد، یک رکورد را پس از 52 سال در سطح اول فوتبال ایتالیا تکرار کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به ششمین مربی متفاوت از سری A تبدیل شد که اسکودتو را می‌برد. این فهرست شامل ماسیمیلیانو آلگری (یوونتوس 2019)، مائوریتزیو ساری (یوونتوس 2020)، آنتونیو کونته (اینتر 2021)، استفانو پیولی (میلان 2022)، لوچانو اسپالتی (2023) و اکنون سیمونه اینزاگی (اینتر 2024) می‌شود و در میان آنها هم ساری، پیولی، اسپالتی و اینزاگی برای نخستین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

قهرمانی متوالی 6 مربی متفاوت در سری A اما بی‌سابقه نیست، چرا که در حدفاصل سال‌های 1967 تا 1972 نیز این اتفاق رخ داده بود. در آن مقطع یوونتوس سال 1967 با هدایت هریبرتو هررا، میلان سال 1968 با هدایت نرئو روکو، فیورنتینا سال 1969 با هدایت برونو پسائولا، کالیاری سال 1970 با مربیگری مانلیو اسکوپینیو، اینتر سال 1971 با مربیگری جووانی اینورنیزتی و مجدداً یوونتوس سال 1972 با هدایت چستمیر ویکپالک اسکودتو را بردند. این اتفاق اما در هیچ‌یک از دیگر لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا رخ نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد