Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک پس از حذف تیم ملی والیبال کشورمان از المپیک توکیو گفت والیبال در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و قطعاً در پاریس روی سکو خواهد رفت.

رضا صالحی امیری پس از شکست تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو، گفتگویی کوتاه انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، او در ابتدا اظهار داشت:

احساس غیرت را در داورزنی و همکارانش دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با شهامت ایستادند و مقاومت کردند و دیدم که چگونه تیم قدرتمند لهستان را شکست دادند.

وی ادامه داد:

مقابل ژاپن هم بازی بسیار نزدیکی بود و باید بپذیریم که ظرفیت والیبال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. والیبال ما امروز در آسیا بازی نمی‌کند و یکی از مدعیان در جهان است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد:

این والیبال اگر حمایت شود و مدیریت با ثباتی داشته باشد شک نکنید که در پاریس روی سکو خواهد رفت و حرف اول را خواهد زد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان برای اولین بار در استان یزد

صالحی وزیری سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان برای اولین بار در استان یزد گفت: این طرح با حضور ۹۵ دانشجو در سال ۱۴۰۱ به صورت پایلوت در استان یزد اجرا شد که به صورت کشوری نیز با بورسیه شدن ۱۵۵ دانشجو از سوی صنعت بصورت طرح موفق انجام شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: بنیاد نخبگان تلاش دارد با حمایت‌ها و خدمات خود، شرایط را برای فعالیت و مشارکت نخبگان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی با اثرگذاری بالا فراهم کند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان از اهتمام بنیاد برای حرکت نخبگان در مسیر نخبگی جهت مشارکت و اثرگذاری بیشتر آنها در حوزه‌های مختلف در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ هیات اندیشه ورز در عرصه‎های مختلف در بنیاد نخبگان استان فعالیت دارند و کار ویژه آنها مشارکت دادن نخبگان در حل مسائل اصلی کشور و استان و همچنین کمک به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در موضوعات مختلف کشور است.

صالحی وزیری یکی از آفات گذشته در بنیاد نخبگان را گاهی اوقات تاخیر در شناسایی نخبگان و استفاده مناسب آنان از خدمات و حمایت‌های بنیاد نخبگان عنوان کرد و گفت: براساس رویکرد جدید ضمن اجرای طرح شهاب جهت شناسایی دانش آموزان مستعد در سطح مدارس، برای آنها مسیر نخبگی تعریف خواهد شد.

وی افزود: این افراد مستعد با ورود به دانشگاه مطابق با مسیر نخبگی طراحی شده به کمک اساتید راهبر و نخبه، جهت شکوفایی و اثرگذاری بیشتر هدایت شده و از خدمات بنیاد بهره خواهند گرفت.

سرپرست بنیاد نخبگان استان با بیان این که مهمترین حمایت دولتمردان از نخبگان استفاده از دستاورد‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنهاست گفت: یکی از کار‌های ویژه بنیاد نخبگان استان، برگزاری اردو‌های جهادی برای آشنایی بیشتر نخبگان با مشکلات روز جامعه و تلاش جهت رفع آنهاست.

صالحی وزیری به برگزاری ۱۰ اردوی جهادی نخبگان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: استقبال خوبی از سوی نخبگان در بخش‌های مختلف این اردو‌ها از جمله در حوزه‌های اقتصادی، پزشکی و حقوقی را شاهد هستیم که در این رابطه برای شرکت کنندگان در این اردوها، امتیاز نخبگانی تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدماتی برای فعالیت نخبگان در داخل کشورمان در کنار تقویت آموزه‌های ملی، مذهبی و هویتی نخبگان بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار زمین برای ایجاد مسکن نخبگان در استان تامین شده است.

سرپرست بنیاد نخبگان استان در پایان به ابلاغ شیوه نامه حمایت از نخبگان ادبی، هنری و فرهنگی اشاره کرد و گفت: نخبگان ما در عرصه‌های فرهنگی و هنری هم می‌توانند به بنیاد نخبگان مراجعه و از حمایت‌ها و فعالیت‌های این بنیاد در راستای حمایت و پشتیبانی بهره‌مند شوند.

صالحی وزیری افزود: این شیوه نامه نهایی شده و تا چند روز آینده توسط بنیاد ملی نخبگان ابلاغ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان برای اولین بار در استان یزد