Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال پس از حذف تیم ملی والیبال از مسابقات المپیک توکیو گفت: هیچ کسی فکر این نتیجه را نمی‌کرد و کسی هم این نتیجه را نمی‌خواست.

وی ادامه داد: خواهش می‌کنم بازیکنانم را مورد غضب قرار ندهید. آنها هر چه در توان داشتند انجام دادند و تمام تلاش خود را کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکنو دیگر جواب سوالات را نداد و محل مصاحبه را ترک کرد.

کد خبر 618167 برچسب‌ها المپیک والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپیک والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان از ابتدای فصل جاری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ تیمی که چندین‌بار بازیکنانش اعتصاب کردند، اگرچه با ورود مدیران کمیته ورزش شرکت مس تا حدی هزینه‌های جاری و قرارداد‌های امسال بازیکنان خود را تامین کرد، اما همچنان با مشکلاتی مواجه است.

یکی از مسائلی که در یکی دو ماه اخیر حول مس رفسنجان به چشم آمده، اختلافاتی است که میان حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه با اعضای کمیته ورزش شرکت مس پیش آمده است. کمیته ورزش شرکت مس ایران در ماه‌های گذشته به مسائل حقوقی در انتصاب اعضای هیئت مدیره باشگاه ایراد‌هایی را وارد آورده و به همین خاطر یک مساله عجیب در باشگاه رفسنجانی پیش آمده است!

اعضای تیم مس رفسنجان اگرچه از قبل از نوروز ۱۴۰۳ تاکنون در دو نوبت دریافتی‌هایی داشتند تا دیگر حرفی از مشکلات مالی نزنند، اما این پول‌ها از طریق باشگاه به حساب آنها واریز نشده است. مسی‌ها اواخر اسفند ماه ۱۵ درصد و چند روز قبل ۱۰ درصد از مبالغ قرارداد‌های خود را دریافت کردند تا میزان دریافتی آنها به ۶۰ درصد برسد، اما نکته قابل توجه اینجا است که این پول‌ها مستقیما از طرف شرکت مس به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی واریز شده است.

به عبارت بهتر شرکت مس هیچ پولی را مدت‌ها است به حساب باشگاه مس رفسنجان واریز نکرده و همین مساله باعث شده تا مدیران باشگاه در تامین هزینه‌های جاری تیم‌داری هم به مشکل بخورند و البته که این مساله هم ناشی از اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و مدیران کمیته ورزش شرکت مس است.

محراب احمدیان رییس کمیته ورزش شرکت مس ایران در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در پاسخ به این پرسش که چرا برای پرداختی به بازیکنان و کادرفنی به طور مستقیم اقدام شده و پول به حساب باشگاه مس رفسنجان نرفته، عنوان کرد: این اتفاق برای باشگاه مس رفسنجان رخ داده و سایر باشگاه‌های تحت پوشش شرکت مس از این بابت مشکلی ندارند. دلیل این امر هم مسائل حقوقی مربوط به اعضای هیئت مدیره باشگاه رفسنجان است.

او افزود: از لحاظ حقوقی پرداخت پول به شرکتی که اعضای هیئت مدیره آن ثبت نشده، قانونی نیست. تا زمانی که این مسائل حقوقی حل نشود، ما مجبور هستیم پول را به طور مستقیم به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی تیم واریز کنیم.

احمدیان در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه غیرقانونی است، گفت: به زودی تشکیل جلسه خواهیم داد و انشاالله این مسائل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت