Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@09:58:48 GMT

تلف شدن100راس گوسفند در"هلیلان"

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۵۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: 100 رأس گوسفند براثر سقوط در کانال آب تلف شدند. ناطقان: سرهنگ مجتبی مهدیان گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تلف شدن  ۱۰۰ رأس گوسفند یکی از دامداران، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و تحقیقات اولیه ماموران در محل مشخص شد، یکی از دامداران محلی دارای ۷۰۰ رأس گوسفند بوده که حین آبشخوری گوسفندان از کانال آب، تعداد ۱۰۰ رأس از آنها در کانال آب سقوط، که به علت عمق زیاد و جریان آب تلف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس برچسب ها: تلف شدن ، 100راس گوسفند ، هلیلان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تلف شدن 100راس گوسفند هلیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان

صادق اسدالهی در جلسه اجرای عملیات تولید وترکیب ژنتیکی دام سبک استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: درحال حاضر مناسب‌ترین دام جهت تامین بخش مهمی از نیاز گوشت قرمز کشور، گوسفند است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از علوفه مراتع و ضایعات کشاورزی مزارع که عمدتا برای دام دیگری قابل استفاده نیست و همچنین ذائقه مصرف گوشت گوسفند و نیاز به گوسفند برای قربانی در اعیاد و مراسم مذهبی در ایران از مهمترین دلایل مهم پرورش گوسفند محسوب می‌شود.

این معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: عملکرد تولیدی و تولید مثلی گوسفندان بومی برای پرورش در سامانه غیرمرتعی برای پرورش دهنده نمی‌تواند بازدهی اقتصادی مناسبی را ایجاد کند.

اسدالهی بیان کرد: به‌عبارت دیگر مجموع صفات مورد نیاز برای گوسفندان مناسب پرورش در سامانه غیر مرتعی در گوسفندان بومی کشور وجود ندارد و چاره‌ای جز تولید نژاد‌های جدید با صفات مطلوب نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی لرستان برنامه‌ریزی خود را برای سال جاری تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان
  • طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • سقوط مأموم روی امام جماعت (فیلم)
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • صحنه باورنکردنی از خوردن چایی با قند توسط یک گوسفند (فیلم)