Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی را فردا (یازدهم مردادماه) برگزار می‌کند.
به گزارش شانا، رویداد «اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی» به‌عنوان سومین تجربه این پارک در به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فردا (سه‌شنبه، 11 مردادماه)، با مشارکت پتروشیمی فجر و پتروشیمی دماوند و حمایت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محوریت این رویداد، تلاش برای رفع نیازهای پتروشیمی فجر (شرکت فجر انرژی خلیج فارس) و پتروشیمی دماوند (شرکت دماوند انرژی عسلویه) در تولید داخل غشاهای صنعتی اسمز معکوس برای تصفیه آب رودخانه و آب دریا و همچنین تولید اولترافیلتر صنعتی برای تصفیه آب رودخانه است.
این رویداد نیز همچون دو رویداد پیشین که ازسوی پارک در زمینه «اقلام راهبردی و پرمصرف شیمیایی صنعت گاز» و نیز «فرآورش و نمک‌زدایی نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب» در خردادماه امسال برگزار شد، به‌صورت حضوری (محدود) و مجازی خواهد بود تا با وجود محدودیت‌های گردهمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بتوان امکان مشارکت طیف گسترده‌ای از افراد و سازمان‌ها را از طریق زیرساخت‌های اینترنتی مهیا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران