Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله نوروزی عصر یکشنبه در آئین افتتاح فاز اول و دوم سالن اجلاس و همایش‌های بین‌المللی اصفهان که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم امروز و در روزهای آخر کاری این مدیریت یکصدمین افتتاحیه در چهار سال گذشته را با حضور جنابعالی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: جهان شهر اصفهان به عنوان پایتخت تمدن و فرهنگ ایران اسلامی امروز افتخار دارد دستاورد دیگری را به عنوان یک سرمایه ملی و بین المللی افتتاح کند و در خدمت مردم اصفهان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اصفهان ادامه داد: پروژه ملی مرکز همایش‌ها و اجلاس بین المللی از سال ۸۹ و با هدف برگزاری جلسه سران اجلاس طرف تعهد در اصفهان آغاز شد و تلاش شد در مدت زمان کوتاه با پشتیبانی دولت ساخته شود هرچند ساخت آن با موانع راه متوقف شد و از ذهن برنامه ریزان خارج شد.

۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای سالن اجلاس سران اصفهان هزینه شد

وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان با هدف ایجاد یک زیرساخت بین المللی و اختصاص بودجه ۱,۲۰۰ میلیارد تومان این پروژه را تا اتمام فاز اول که شامل تملک، خدمات زیربنایی و روبنایی، محوطه سازی، پیاده راه سازی و ساخت هشت ویلا مخصوص سران کشورها پیش برد.

نوروزی ابراز داشت: همچنین فاز دوم شامل ساختمان‌ها از جمله مرکز همایش‌ها و فاز سوم شامل تجهیزات بهره بردار که در آینده تکمیل می‌شود مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مجموعه همه شرایط لازم برای یک اجلاس بین المللی و فضاهای لازم برای مذاکرات هیئت‌های مختلف و اجلاس سران در نزدیکی فرودگاه فراهم است.

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم این فضا تبدیل به جایی برای توسعه بازاریابی شهری، ارتباطات بین المللی و مکانی برای ارتباطات سازنده با جهان شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه زمین ۷۲ هکتاری این مجموعه که به اندازه یک شهرک مسکونی ۱۰ هزارنفری است زیرساختی دارد که قابل توسعه است و منطقه‌ای دیپلماتیک برای احداث کنسولگری‌ها پیش‌بینی شده که مذاکرات آن با وزارت امور خارجه انجام شده است.

لزوم داشتن نگاه محیط زیستی و استراتژیک به زاینده رود

نوروزی تاکید کرد: امروز اصفهان بعد از چهار سال شامل بسیاری از امکانات از جمله خط یک مترو، نمایشگاه بین المللی استاندارد، آزادراه رینگ چهارم و زیرساخت‌های فرهنگی است.

وی گفت: درخواست بنده نگاه محیط زیستی و استراتژیک به حیاط زاینده رود به عنوان یک حق بشری است زیرا زاینده رود شاهرگ حیاطی است که در شرایط کنونی زندگی بسیاری از مردم و به ویژه کشاورزان را به خطر انداخته است و فرونشست شهر آثار آن را به شدت تهدید می‌کند.

کد خبر 5270638

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن اجلاس سران قدرت الله نوروزی شهرداری اصفهان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز ایلام جشن عید غدیر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از روشنایی بلوار شهید یبلویی
  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد