Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری با تشریح میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در پویش نذر قربانی گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی در این پویش در مجموع ۳۳۱ میلیارد تومان به مددجویان و خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

وی ادامه داد: از این میزان ۱۶ میلیارد تومان کمک نقدی به کمیته امداد ارائه شده و معادل ۸۴ میلیارد تومان نیز کمک غیر نقدی (قربانی) انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد تاکید کرد: همچنین ۱۷۶ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد جذب و میان جامعه هدف توزیع شده است.

بختیاری اظهار کرد: همچنین ۵۵ میلیارد تومان کمک از سوی خیران به صورت مستقیم به خانواده‌های معرفی شده از سوی کمیته امداد انجام شد.

وی با قدردانی از مردم و خیران برای کمک به خانواده‌های محروم در عید قربان، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در پویش نذر قربانی نسبت به سال گذشته حدود ۶۵ درصد رشد داشته است.

کد خبر 5270630

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری قربانی مددجویان کمیته امداد وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران واکسن کرونا ویروس کرونا شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای پرونده قضایی پلیس راهور سازمان زندان ها آب و هوا بازگشایی مدارس کیفیت هوای تهران میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس