Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی لرستان  گفت: مأموران انتظامی شهرستان پلدختر در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در مسیر آزاد راه پل زال به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۳۳ هزار و ۹۲۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه، سه هزار و ۴۸۰ عدد انواع کمپوت خارجی، سه هزار و ۴۲۰ عدد انواع سس، شش دستگاه یخچال ساید، ۲۰۰ کیسه انواع اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و کامیون به همراه لوازم مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق منتقل شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی لرستان کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران