Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@03:58:25 GMT

ورزشکار بوشهری به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۰۳۲

ورزشکار بوشهری به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزار فارس از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه ورزش قهرمانی دارای جایگاه ممتاز در کشور است اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک تلاش زیادی انجام داده‌اند و امسال چند ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ورزشکاران عرصه المپیک و پارالمپیک را مایه افتخار دانست و گفت: امیر خسروانی ورزشکار شهرستان گناوه در رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان رشته پرش طول به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمرینات این ورزشکار در استان‌های فارس و تهران انجام می‌شود خاطرنشان کرد: رشته پرش طول جز امید کاروان ورزشی برای کسب مدال در عرصه پارالمپیک ژاپن است که ۲۸ مرداد ماه اعزام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: امیر خسروانی در ماده پرش طول در سومین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال برنز را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ هزار متر پیست تارتان در ورزشگاه‌های استان بوشهر ایجاد شده و ۱۰ هزار متر دیگر در حال ساخت است و به‌زودی عملیات اجرایی پیست تارتان گناوه آغاز می‌شود.

با آمادگی کامل در بازی‌های پارالمپیک حضور می‌یابم

امیر خسروانی در این نشست با بیان اینکه برای حضور در پارالمپیک توکیو بدون وقفه تمرین کرده‌ام خاطرنشان کرد: با آمادگی کامل در بازی‌های پارالمپیک حضور می‌یابم و امیدوارم بتوانم صاحب مدال شوم.

این ورزشکار پارالمپیک بوشهری بیان کرد: زمان برگزاری رقابت در پارالمپیک هشتم شهریور ساعت پنج صبح به وقت ایران است که امیدوارم بتوانم با کسب مدال، دل مردم را شاد کنم.

در این نشست استاندار بوشهر با هدایایی از امیر خسروانی ورزشکار پارالمپیک بوشهری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر ورزش ورزشکار المپیک استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره