Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهارات جو بایدن درباره "مشکلات پوتین" را به تمسخر گرفت و گفت: این گونه تصور می‌کنم که جن ساکی این گزارش را تهیه کرده نه سازمان اطلاعات آمریکا.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه آر تی، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهار کرد: من بار دیگر با احترام از همکارانم در سازمان اطلاعات صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در عین حال با تمسخر گفت: فرض می‌کنم تنها این بخش از اظهارات جو بایدن از سوی جن ساکی تهیه شده باشد که به اظهارات و شناخت عمیقش درباره زمینه‌های مختلف مثل جغرافی، انتقال گاز طبیعی و تکنولوژی‌های انتخاباتی معروف است.

به نقل از روزنامه نگاران مطبوعاتی کاخ سفید، بایدن مدعی شده بود پوتین می‌داند که مشکلاتی دارد و این باعث خطرناکتر شدن او می‌شود.

همانطور که در دفتر مطبوعاتی کاخ سفید بیان شد، بایدن درباره آخرین نشست با پوتین و این واقعیت که رئیس جمهوری روسیه فقط سلاح هسته‌ای و نفت در اختیار دارد صحبت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناریشکین دیدار بایدن و پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از عدم ارسال کامل اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروریستی به مسکو، از سوی آمریکا خبر داد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که آمریکا تمامی اطلاعات مربوط به حمله تروریستی به مسکو را در اختیار دولت روسیه قرار نداده است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد فقدان اعتماد میان آمریکا و روسیه مانع از آن شد که واشنگتن تمام اطلاعاتی را که در مورد حمله تروریستی قریب الوقوع در مسکو در اختیار داشت، با روس ها به اشتراک بگذارد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است که روابط خصمانه میان واشنگتن و مسکو، مقامات آمریکایی را از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعاتی در مورد این توطئه، باز داشت.

به ادعای این رسانه آمریکایی، واشنگتن ظاهراً اطلاعات خود را از ترس مطلع شدن مقامات روسی از منابع اطلاعاتی یا روش‌های آن‌ها، نزد خود نگه داشت.

پیشتر در ماه مارس، سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان آمریکایی در مورد حمله تروریستی احتمالی در روسیه هشدار داده بود.

چهار مرد مسلح جمعه گذشته با حمله به سالن کنسرت شهر مسکو، مردم حاضر در آنجا را به گلوله بستند. در نتیجه این حمله ۱۴۳ تن تاکنون کشته شده اند.

کد خبر 6064448

دیگر خبرها

  • سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست
  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است