Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

کمیته ملی المپیک بلاروس درباره آخرین وضعیت کریستین تیمانوفسکا، دونده ماده ۲۰۰ متر زنان بیانیه‌ داد. پیش از این انجمن همبستگی ورزش بلاروس اعلام کرد کریستین تیمانوفسکا به اجبار پیش از رقابت در المپیک توکیو به کشورش بازگردانده می‌شود.

کمیته ملی المپیک بلاروس اعلام کرد: با نظر پزشکان درباره وضعیت روحی‌ و روانی کریستین تیمانوفسکا، دونده ماده ۲۰۰ متر زنان و تصمیم کادر فنی این ورزشکار باید به بلاروس بازگردد و کارش در المپیک توکیو پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه درخواست برای حضور کریستین تیمانوفسکا در مسابقات دوی ۲۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر با مانع پس گرفته شد.

کریستین تیمانوفسکا پیش از این گفته بود که برای ترک توکیو و بازگشت به بلاروس تحت فشار زیادی قرار دارد و از کمیته بین‌المللی المپیک طلب کمک کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: برای هفتمین ماه متوالی جنایات کشتار جمعی دشمن صهیونیست در غزه ادامه دارد و آخرین آن نیز جنایت وحشیانه ای است که در مرکز درمانی ناصر در خان یونس مرتکب شد.

در این بیانیه آمده است: جنایات کشتار جمعی که علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری رخ می دهد نشانگر کیته توزی و جنایات صهیونیستهاست.

دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، این جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین رخ نمی داد.

انصارالله یمن خواستار اقدام عاجل جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد و اعلام کرد: ما بر تداوم موضع ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین ومقاومت شجاع آن در غزه تاکید داریم.

در این بیانیه همچنین ازنیروهای مسلح یمن خواسته شده است که بر دامنه عملیات خود علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم در دریای سرخ، عرب و اقیانوس هند بیافزایند.

کد خبر 6085883

دیگر خبرها

  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • سخنرانی ضد اروپایی نخست وزیر مجارستان
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین
  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس