Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: ارتش در حال تقویت حضور خود در منطقه خلده است و گشت‌های پیاده و موتوری را در آنجا مستقر کرده است.

در این بیانیه آمده است:  یگان‌های ارتش مستقر در خلده به هر فرد مسلحی که در خیابان‌های منطقه خلده باشد و به هر کسی که از هرجای دیگر به طرف خلده تیراندازی کند تیراندازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری لبنانی عصر امروز از تیراندازی در منطقه خلده جنوب بیروت خبر دادند و گفتند که عناصر مسلح با آرپی جی به کاروان تشییع پیکر تشییع  «علی شبلی» عضو حزب الله لبنان  در مقابل منزلش تیراندازی کردند که با کشته شدن دستکم دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر همراه شد.

این اتفاق باعث ترس و وحشت ساکنان آن منطقه شده و ارتش مسیر «خلده» به سمت بیروت را  به دلیل تیراندازی های کور عناصر مسلح مسدود کرد.بسیاری از رانندگان دراین مسیر خودروهای خود را رها کردند و پا به فرار گذاشتند.

طلال ارسلان ریس حزب دموکراتیک لبنان هم در گفت‌وگو با المیادین حادثه خلده را عملی بزدلانه توصیف و تاکید کرد: ما از ارتش لبنان می‌خواهیم جلوی هرج و مرج امنیتی این منطقه را گرفته و ستون پنجم ها را بازداشت کند.

او افزود:ارتش باید جنایتکاران را محاکمه کند وگرنه عواقب جبران ناپذیری در انتظار است.

حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که نباید به فتنه گران و کسانی که به دنبال بی ثبات و ناامن کردن کشور هستند، مجال داده شود .

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ارتش لبنان تیراندازی بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله خود به یک موضع صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، پس از آن که دشمن اسراییلی تجهیزات جاسوسی هدف گرفته شده در موضع مسکاف عام را جایگزین کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌ویکم آوریل ۲۰۲۴ این تجیزات جایگزین‌شده را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر موفقیت این حمله آمده است: این عملیات به نابودی مجدد این تجهیزات جاسوسی انجامید.

از سوی دیگر با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردندکه رفتارهای خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

کد خبر 6084648

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • گران‌ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ + فیلم
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت