Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:30:09 GMT

سه خبر کوتاه از ازنا و الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۶۳۷

سه خبر کوتاه از ازنا و الیگودرز

به گزارش ایرنا، رییس دادگستری الیگودرز گفت: دومین دادگاه عمومی در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز افتتاح شد. 

امیر هوشنگ فتحی افزود: این دادگاه برای دسترسی آسان به مراکز قضایی و اجرای عدالت افتتاح شده است و جمعیت ۱۵ هزار نفری بخش ذلقی را پوشش می دهد.

به گفته وی بخش ذلقی الیگودرز نیازمند زیر ساخت ها برای توسعه و پیشرفت است که مسئولان باید بیشتر به این بخش محروم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج چادر عشایری در روستای گلبهار دچار حریق شد 

غلامرضا لونی رییس جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت: عصر امروز در پی نشت گاز از اجاق، یک چادر عشایری در روستای گلبهار طعمه حریق شد که آتش به چهار چادر عشایری دیگر سرایت کرد و لوازم زندگی این خانواده ها از بین رفت .

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه، امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافتند و پس از اطفا، به منظور تامین سرپناه و اسکان، چادر و سایر اقلام زیستی بین خانوارهای آسیب دیده توزیع شد.

راه اندازی لاپاراسکوپ بیمارستان ازنا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا گفت: دستگاه لاپاراسکوپ بیمارستان امام علی (ع) شهرستان توسط پزشک متخصص جراحی و کادر مجرب راه اندازی شد.

سمیه پولادوند افزود: لاپاراسکوپی در واقع انجام اعمال جراحی داخل شکم بدون نیاز به برش جراحی با کمک و بهره مندی از فناوری روز دنیا است .

وی ادامه داد: همچنین اعمال جراحی توسط این روش نظیر کیسه صفرا، فتق و آپاندیس قابل انجام است و با توجه به عدم انجام اعمال جراحی لاپاراسکوپی در شهرهای همجوار الیگودرز و دورود ، این مرکز جهت پذیرش بیماران این شهرها آمادگی دارد.

برچسب‌ها الیگودرز دادگستری ازنا لرستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز دادگستری ازنا الیگودرز دادگستری ازنا لرستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از بارش شدید برف بهاری در یک استان

بارش برف در محورهای الیگودرز، ازنا، بروجرد و نورآباد جریان دارد. تصاویری زیبا از بارش برف در الیگودرز لرستان را ببینید./ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردریالی سیلاب به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • استقبال از مسافران نوروزی در سیاه چادرهای عشایر درگز
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان
  • تصاویری زیبا از بارش شدید برف بهاری در یک استان