Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو  یکشنبه برگزار شد که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر مین سئوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میهاین لوپز دارنده ۳ مدال طلای المپیک و چندین مدال طلای جهان از کوبا با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به پیروزی غول کوبایی مقابل رضا کایالپ عنواندار و رسیدن به دیدار فینال، میرزازاده راهی گروه شانس مجدد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابتدا در این گروه مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد تا مقابل رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از ترکیه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

نشست خبری رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد/ لالوویچ: سوریان باید خودش را به عنوان یک شخصیت مدیریتی به همه معرفی کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده

امین میرزازاده ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران امروز (دوشنبه) در فینال این پیکار‌ها با فرنگی کار کره جنوبی به مبارزه پرداخت و موفق شد کیم مین سئوک را نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، همچنین پویا دادمرز دیگر فرنگی کار خوزستانی تیم ایران در وزن ۵۵ کیلو گرم با قبول شکست در فینال برابر یو چول رو نماینده کره شمالی، به مدال نقره رسید.

ایمان محمدی نیز دیگر خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، در وزن ۶۳ کیلوگرم موفق شد به مدال برنز برسد.

مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فردا (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید
  • اولین طلای فرنگی ایران با رکورد ویژه ناصر
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان