Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین این روزنامه نوشت: منصور ارضی، از مداحان تهران، دیروز در همایش مجازی هیات‌های برگزیده کشور گفت: از برگزار نشدن هیات در سال گذشته استغفار کنید که چرا کوتاه آمدید. امسال راهکار را بلد شدیم، اجازه بدهید تمام مردم خادم امام حسین شوند و از آنها برای فضاسازی هیات‌ها و شهر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اعتنا به اوج همه‌گیری کرونا در سرتاسر کشور افزود: فضای مجازی را دشمن برای ما فراهم کرده، ما باید بایستیم و با حضور تمام نیروها، زنده جلسه بگیریم و سینه بزنیم. هیات و سینه‌زنی رکن اصلی نظام است.

این مداح، تهمتی هم به دولت زد و گفت: «این دولت بلیط سفر به ترکیه و مغولستان و... را ارزان کرد تا کربلا تعطیل شود. آنها خائن بودند»! منصور ارضی در حالی این تهمت‌ها را به دولت می‌زند که شخص رئیس‌جمهور روحانی در طول ۸ سال ریاست جمهوری خود هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا شرکت می‌کرد و در جلسه هیات دولت، خودش روضه‌ می‌خواند و برای شهدای کربلا گریه می‌کرد.

کد خبر 618202 برچسب‌ها كرونا در ايران مداحی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز رسمی پرویزخان و در نشستی با مدیر مرز عراق به منظور بررسی وضعیت مرز و تسهیل در تردد صادرات و ترانزیت، گفت : پرویزخان یک مرز مهم برای استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق است که تلاش ما و تاکید استاندار کرمانشاه در سفر اخیر به عراق، کمک به ایجاد یک فضای آرام و سرشار از آرامش برای تجار ۲ طرف است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مرز رسمی پرویزخان بسیار بالا و زیاد است و می‌توان آن را توسعه داد از این رو می‌توانیم با کمک ۲ طرف جمهوری اسلامی ایران و عراق وضعیت بهتری را در این مرز رسمی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت ترافیک موجود مرز پرویزخان گفت: هدف ما تردد و روان‌سازی در سایه امنیت و آرامش برای جمهوری اسلامی ایران و عراق است و بخشی از مسائل با کمک ۲ طرف برطرف شده و مشکلات موجود احصا و موضوعات و موارد مورد بحث در این نشست در استان کرمانشاه مطرح می‌شود و تلاش می‌کنیم آن‌ها را مرتفع کنیم.

شعبانی گفت: ما با اقلیم کردستان عراق احساس برادری و یگانگی داریم و حسن همجواری را رعایت می‌کنیم و برای برقراری و تامین و حفظ امنیت وظیفه داریم و آن را انجام می‌دهیم.

مدیر مرز پرویزخان عراق در این نشست با بیان اینکه این مرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: روابط اجتماعی و همسایگی بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران داریم و هدف ما افزایش مراودات تجاری و ظرفیت‌های اقتصادی در این مرز رسمی است.

عباس اسماعیل علی افزود: دنیای امروز، دنیای تجارت و توسعه است و ما نیز هدفمان گسترش مناسبات تجاری است و فضای بسیار خوبی را برای فعالیت تجار و رانندگان ایرانی و عراقی در مرز پرویزخان عراق فراهم کرده ایم و متقابل نیز انتظار داریم تا فضای مناسبی برای فعالیت تجار و رانندگان عراقی فراهم باشد.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که مشکلات موجود در مرز با همکاری جمهوری اسلامی ایران برطرف شود تا فضای کسب و کار بهتری فراهم گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • روحانی معروف حوزه علمیه: با مالیات، قطره‌ای نفت را خام فروشی نکنید
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور