Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: روزنامه وطن امروز ریاست جمهوری روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد

رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه‌ای گفت، ایده دیوار مرزی که از سوی ترامپ برای مرز بین ایالات متحده و مکزیک مطرح شد، کارایی ندارد.

به گزارش ایسنا، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس در پاسخ به اینکه اگر دونالد ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود و به کاخ سفید راه یابد، این دیوار مرزی را که قولش را در دور نخست ریاست جمهوری داده بود، می‌سازد، گفت: نه او این کار را نمی‌کند.

وی افزود: این ایده، کارایی ندارد.

رئیس جمهور مکزیک همچنین بار دیگر بر دیدگاهش تاکید کرد که تنها تغییرات اساسی و اصولی سیاست خارجی ایالات متحده می تواند مهاجرت غیرقانونی را ریشه کن کند.

وی ادامه داد، وقتی ترامپ در کاخ سفید بود و به دنبال ساخت یک دیوار مرزی، به او گفته که قاچاقچیان توانسته‌اند تونل‌هایی زیر موانعی که در این مرز مشترک کار گذاشته شده، حفر کنند.

لوپز اوبرادور افزود: ترامپ با شنیدن این حرف ساکت شد و بعد شروع کرد به خندیدن و به من گفت با تو به جایی نمی‌رسم!

گفته‌های رئیس جمهور مکزیک درباره ترامپ و همینطور جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح شده که این دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بار دیگر روبروی هم قرار گرفته‌اند آن هم با موضوع اصلی کارزار انتخاباتی یعنی مهاجرت غیرقانونی به داخل کشور.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • آبان ۱۴۰۲؛ «این مملکت، مال حزب‌اللهی‌هاست!»
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد