Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:57:15 GMT

خطر سقوط بیخ گوش تیم فوتبال یزدلوله

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۰۷۸

خطر سقوط بیخ گوش تیم فوتبال یزدلوله

تنها نماینده فوتبال یزد در این لیگ،  ۲ مسابقه دیگر تا پایان فصل در پش‌رو دارد که در اولین دیدار در هفته هفدهم، روز پنجشنبه ۱۴ مرداد در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم صنعت ابریشم اصفهان است و در آخرین مسابقه نیز در هفته هیجدهم در ۱۹ مردادماه جاری در خوزستان به مصاف تیم استقلال شوش می‌رود. 

یزدلوله تا پایان هفته شانزدهم با چهار برد، هفت باخت و پنج نتیجه مساوی و کسب ۱۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه سه این لیگ قرار دارد و برای اینکه سهمیه خود را برای فصل آینده و حضور در مرحله پایانی لیگ دسته سه کشور حفظ کند باید ضمن برد در ۲ مسابقه آینده خود چشمی به دیدارهای سایر رقبا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسابقات ۲ هفته پایانی برای بیشتر تیم‌های سه گروه لیگ و جایی که نماینده یزد حضور دارد از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و باید کادرفنی و بازیکنان  یزدلوله قدر تمامی لحظات رقابت‌های خود را بدانند و برای حفظ سهمیه از هیچ تلاشی برای نمایش بازی‌های فنی دریغ نکند.    

کمترین توقع فوتبال دوستان از نماینده فوتبال استان در لیگ سه قهرمانی باشگاه‌های کشور است که بیش از گذشته در ۲ مسابقه پیش‌رو سنگ تمام گذاشت و برای حفظ سهمیه و دفاع از فوتبال یزد وظایف خود را در شکست حریفان و کسب امتیازهای لازم اقدام کنند.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال ، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است. 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقات در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 

برچسب‌ها فوتبال بیرجند بندر ماهشهر یزد کرج وزارت ورزش و جوانان رامهرمز اصفهان ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بیرجند بندر ماهشهر فوتبال بیرجند بندر ماهشهر یزد کرج وزارت ورزش و جوانان رامهرمز اصفهان ایذه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک