Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:04:07 GMT

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به مرحله تکمیل نزدیک شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۰۸۳

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به مرحله تکمیل نزدیک شده است

رافع ناصری فر  روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  از مجموع حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد ساخت و تکمیل ۳۴ هزارو۸۲۲ واحد از تعهدات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بوده و مابقی به صورت خودمالکی ساخته شده است.

وی ادامه داد: اکنون از مجموع ۳۴ هزار و۸۲۲ واحد مسکونی مهر تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ۳۴ هزارو ۲۲۹ واحد آنها تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری فر گفت : در زمان حاضر ۵۹۳ واحد مسکونی مهر نیمه تمام در شهرجدید هشتگرد باقی مانده که در مرحله نازک کاری هستند و پیش بینی می شود طی ۲ ماه آینده تکمیل شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت:  از مجموع واحدهای تکمیل شده تا کنون ۲۹ هزارو۶۴۰ واحد آنها به متقاضیان ئاگذار شده است.

وی مهمترین مشکل کنونی واحدهای مسکن مهر شهرجدید هشتگردرا گرانی سیمان و  مصالح ساختمانی برای تکمیل این پروژه ها و زیرساخت های مربوط به آنها ذکر کرد.

اکنون شهرجدید هشتگرد حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل و واگذاری کل واحدهای مسکن مهر و  واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شمار جمعیت این شهر از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر استان البرز شهر جدید هشتگرد عمران شهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است