Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@20:23:33 GMT

آقای داورزنی! با خداحافظی همه را خوشحال کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۳۲۴

آقای داورزنی! با خداحافظی همه را خوشحال کنید

پیشکسوت والیبال کشورمان از رئیس فدراسیون درخواست کرد که با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.

به گزارش مشرق، محمد ترکاشوند درخصوص نتایج تیم ملی والیبال کشورمان در حذف زودهنگام از رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: مقصر اصلی این اتفاقات فدراسیون است. داورزنی مقصر اول به شمار می‌رود، چون وی به مردم وعده داد که والیبال در المپیک ۲۰۲۰ روی سکو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وعده صرفاً در راستای جاه‌طلبی‌هایش بود. حضور در وزارت ورزش آنقدر برای داورزنی جذاب بود که والیبال را رها کرد و به وزارت ورزش رفت.

وی ادامه داد: بعد از مدتی هوای والیبال به سرش زد یا نتوانست در وزارت ورزش موفق باشد و دوباره به والیبال برگشت. از زمان حضور مجددش در والیبال هم فقط وعده داد. آیا با ۲ ماه اردو می‌توان تیم را به مسابقات لیگ ملت‌ها برد؟ تیم ملی با تحمل ۱۰ شکست و روحیه خراب راهی المپیک شد. از طرفی گزینه‌ای برای هدایت تیم ملی انتخاب شد که نتوانست تیم ملی را بشناسد و در کوچینگ هم ضعف‌های زیادی داشت.

پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: در این شرایط چه توقعی می‌توان از بازیکنان داشت؟ امثال سعید معروف بیش از یک سال از والیبال دور بودند و برای بازگشت آنها باید برنامه‌ریزی درستی انجام می‌شد. مگر نگفتند که هدف‌شان حضور در جمع ۴ تیم برتر المپیک است، پس چرا هیچ اقدام مثبتی انجام ندادند؟ چطور سایر تیم‌ها وقت داشتند که اردو و بازی دوستانه برگزار کنند؟ ما هم تنها کاری که کردیم چند ماه مانده به المپیک جوانگرایی کردیم!

بیشتر بخوانید:

دفاع عجیب رئیس کمیته ملی المپیک از حذف ملی‌پوشان والیبال!

ترکاشوند با بیان اینکه داورزنی با تصمیماتش به والیبال خیانت کرد، ادامه داد: حرف این است که اگر نمی‌توانند مدیریت کنند بهتر است استعفا دهند. واقعاً باید گفت آقای داورزنی! با یک خداحافظی همه را خوشحال کنید. متاسفانه آقایان شهامت این کار را هم ندارند. خواهش می‌کنم اجازه بدهید والیبالی‌ها خودشان مشکلات‌شان را حل کنند. به هر حال هر نفری که بیاید قطعاً مدتی با مشکلات مواجه خواهد بود، اما با گذشت زمان همه چیز به روال عادی بازخواهد گشت و والیبال در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ۱۵ سال است که داورزنی در والیبال ریاست می‌کند. مگر برای موفقیت یک رشته تیمی به چند سال زمان نیاز است؟ در سال‌های اخیر چند نتیجه در سطح بین‌المللی کسب کرده‌ایم؟ یک عنوان سومی قهرمان قاره‌ها داریم که بین ۵ تیم سوم شدیم. یک عنوان پنجم مشترک در المپیک قبلی داریم که خودشان آن را بزرگ می‌کنند. یک عنوان چهارم لیگ جهانی هم داریم که چندان توجهی به آن نمی‌شود. آقای داورزنی در ۱۵ سال دوران مدیریت‌تان چه کاری کردید؟ آقایان هر کاری دل‌شان خواست کردند و به نظرم کافی است.

پیشکسوت والیبال کشورمان با اشاره به عذرخواهی‌های اخیر داورزنی، گفت: مطرح کردن برخی حرف‌ها واقعاً زشت است و نباید به شعور مردم و علاقمندان به والیبال توهین شود. آقایان یک سال فقط وعده دادند. بعد از لیگ ملت‌ها عذرخواهی کردند تا آن مسابقات فرمالیته جلوه داده شود، اما حالا چه می‌خواهند بکنند؟ الان فقط باید خداحافظی کنند تا شاید آرامش به والیبال بازگردد.

ترکاشوند افزود: داورزنی ادعا می‌کرد که می‌خواهد وزیر ورزش شود، اما دیدیم که در مدیریت یک فدراسیون مانده بود. ما چندین سال برای والیبال زحمت کشیده‌ایم وجز بازیکنان اخلاق‌مدار بودیم. داورزنی از زمانی که رئیس شد دوست نداشت هیچ کدام از بازیکنان بزرگ در فدراسیون باشند. هر کاری کردند تا بزرگان را کنار بگذارند. بهنام محمودی، منظمی و در آخرین اقدام پیمان اکبری را کنار گذاشتند. 

وی گفت: داورزنی بزرگترها را کنار گذاشت و هرچه آدم کوچک و خبرچین داشت به فدراسیون آورد. او همه آدم کوتوله‌ها را به نان و نوایی رساند و به نظرم ادامه این روند بزرگترین اشتباه است و باید جلو آن گرفته شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو محمد ترکاشوند داورزنی والیبال المپیک 2020 ژاپن المپیک توکیو والیبال کشورمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

کد خبر 6080290

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت