Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پیمان صابریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک به ۲۵ درصد از پنج هزار ماموریت روزانه اورژانس پایتخت مربوط به کروناست.

وی ادامه داد: این روزها میزان تماس ها با شماره ۱۱۵ اورژانس سه برابر افزایش یافته و قسمت اعظم آنها در حدود ۵۰ درصد مربوط به مشاوره در خصوص ویروس کرونا است.

صابریان یادآورشد: غیر از این مشاوره هایی که به صورت مستمر انجام می شود، ماموریت ها و انتقالی های اورژانس تهران نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به لطف فعالیت کادر درمانی و همکاران اورژانس، بیماران انتقالی با توجه به اینکه نیازمند دریافت خدمات ضروری درمانی هستند، توسط بیمارستان ها پذیرش می شوند و به آنان تخت اختصاص می یابد.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: اغلب ماموریت های کرونایی اورژانس مربوط به افرادی است که در منزل قرنطینه شده اند و نیازمند دریافت خدمات ضروری در محل هستند که ماموران ما در خانه متقاضیان حاضر می شوند و این خدمات را در محل ارائه می کنند.

وی اظهارداشت: به صورت تقریبی ظرفیت بیمارستان های تهران در حال تکمیل است اما با توجه به اینکه سیستم اورژانس و فوریت های پزشکی، بیماران نیازمند خدمات پزشکی فوری را منتقل می کنند، همکاران در بیمارستان، ماموران ما را معطل نگاه نمی دارند و به بیماران انتقالی تخت اختصاص می دهند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران سازمان اورژانس کشور پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران کرونا ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران سازمان اورژانس کشور اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان