Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر والی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از آموزش چهار هزار و ۲۰۰ سرباز و کارکنان نظام وظیفه استان در طرح «سرباز ماهر» خبر داد و گفت : این طرح تا پایان سال ادامه دارد و هر ماه ۹۴۰ سرباز از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

او با اشاره به برگزاری اولین مرحله این طرح در استان، گفت : تا پایان سال، هر ماه ۲۹۳ نفر از کارکنان نظام وظیفه پادگان شهدای دولت، ۱۴۷ نفر از پادگان ثابتخواه و ۵۰۰ نفر از پادگان شهید رجایی در قالب این طرح آموزش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیر در مجموع یک هزار و ۴۸۱ نفر از پادگان شهدای کرمانشاه، ۸۲۵ نفر از پادگان شهید ثابت خواه و یک هزار و ۹۷۵ نفر از پادگان شهید رجایی توسط مرکز آموزش‌های تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تحت آموزش قرار گرفتند.

او افزود: اجرای طرح سرباز ماهر از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده است و اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

والی با بیان اینکه آموزش‌های طرح در ۲ دسته «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» ارائه می‌شود، گفت: در بحث مهارت‌های زندگی، سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط موثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح آموزش داده می‌شود.

او افزود: در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی نیز سرفصل‌هایی مانند کلیات آشنایی با برنامه ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نحوه برگزاری این آموزش‌ها به صورت ارائه کتاب و برگزاری جلسات حضوری رفع اشکال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

والی افزود: تمام آموزش‌ها در این طرح در بدو خدمت ارائه می‌شود تا نقشی در ارتقا مهارت‌های اولیه کارکنان وظیفه داشته باشد و در ادامه آموزش‌های دیگری در حین و بعد از خدمت توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح ارائه می‌شود تا در نهایت یک سرباز بتواند مهارت‌های لازم را برای زندگی و راه اندازی یک کسب و کار به دست آورد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سرباز وظیفه نظام وظیفه جهاد دانشگاهی نفر از پادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • لحظات شلیک ضدهوایی در پادگان کرمانشاه
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !