Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها خودروهای آتش‌نشانی رسالت هشدار به مردم مشهد را به عهده گرفته‌اند و با عبور از معابر شهر، از مردم می‌خواهند در منزل بمانند.

شهر مشهد حال خوشی ندارد،بیمارستان‌ها مملو از مریض هستند و تخت بیمارستانی کمیاب، کادر سخت‌کوش درمان خسته و رنجور وضع دارو بسیار نابسامان. و در همین حال پرواز هواپیماها برقرار، قطارهای عازم مشهد پر از مسافر و نیز جاده‌های منتهی به مشهد دارای حجم زیاد تردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا گیرم با درخواست بلندگوهای آتش‌نشانی مردم بومی و مجاورین در خانه بمانند، با حجم زیاد مسافران و زائران چه می‌کنید؟
آقای استاندار احساس می‌شود این روزها برای کنترل شهر مشهد گرفتار نوعی رودربایستی شده‌اید؟ چرا ورود مسافران را ممنوع نمی‌کنید؟ چرا شهر مشهد را تعطیل نمی‌کنید؟ آیا از بافت مرکزی شهر، بازارهای سرپوشیده و اطراف حرم مطهر بازدیدی داشته‌اید؟ وضع چگونه است؟ آیا هنوز دست روی دست گذاشته‌اید؟
و سخنی با تولیت محترم آستان قدس رضوی
واقعیت اینست که پروتکل‌های کرونایی اجرا شده در حرم مطهر تا ماه قبل تا حدودی قابل قبول بود. اما با ورود سیل زائران به مشهد به خصوص در هفته‌های اخیر پروتکل‌های موجود کارایی خود را از دست داده است.
وجود صف‌های طولانی زائران برای زیارت، ازدحام جمعیت در رواق‌های مبارکه و حتی تراکم شدید جمعیت در ساعاتی از روز و شب در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر جای هشدار دارد به خصوص اینکه گروهی اصلاً ماسک نمی‌زنند و در مواقعی فاصله‌گذاری اصلاً رعایت نمی‌شود.
شما خوب می‌دانید این روزها حرم مطهر امام رضا(ع) تقریباً از تمامی شهرها زائر دارد و در صورت آلودگی به ویروس و تسری آن به سراسر کشور باید بیش از پیش در انتظار خطر و فاجعه بود.
جناب آقای مروی
به عنوان یک شهروند مشهدی ارادتمند به ساحت مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام از شما درخواست می‌کنم برای مدتی حداقل فضاهای مسقف حرم مطهر امام رضا را تعطیل کنید تا کمک بزرگی در جهت همکاری با کادر درمانی و ستاد کرونا کرده باشید.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی