Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:42:40 GMT

سیلاب تابستانه به برخی شهرستان های مازندران خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۶۲۴۹

سیلاب تابستانه به برخی شهرستان های مازندران خسارت زد

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سیلاب‌های نقطه‌ای روز گذشته در استان اظهار داشت: بارندگی‌های روز گذشته در برخی مناطق استان از جمله سوادکوه، آمل، نوشهر و بابل، سوادکوه شمالی، تنکابن و نور خسارت زده است.

وی با اظهار اینکه خسارت‌ها در دست بررسی است، گفت: تجهیزات زیربنایی و اراضی کشاورزی بیشترین آسیب را دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه سیلاب به برخی راه‌ها آسیب زده است، ادامه داد: در حال حاضر هیچ راهی در استان مسدود نیست و این حادثه به دو دهنه پل در آمل نیز خسارت زده است.

کد خبر 5270840

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل علی اصغر احمدی استانداری مازندران ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز جشن عید غدیر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، روح الله سرگزی در امروز پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت ۳۴۳ میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی توصیه کرد: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود