Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:05:44 GMT

۲ تالار پذیرایی در بروجرد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۶۳۰۴

۲ تالار پذیرایی در بروجرد پلمب شد

احمد گودرزیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد مبتلایان به کرونا و نیز تعداد بستری‌ها روزانه افزایش دارد و تداوم این روند نگران کننده است.

وی ضمن انتقاد از بی توجهی مردم به سلامت و عدم رعایت پروتکل‌ها اظهار داشت: متاسفانه برگزاری مراسمات عروسی بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در منازل بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بی توجهی مردم به خطر جدی ویروس کرونا موجب شده تا شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان نسبت به ماه گذشته ۲ برابر افزایش یابد و این زنگ خطری جدی است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: مردم همچنان باید بیش از این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری داشته باشند و قبول کنند جان خود و خانواده هایشان در خطر است و به همین منظور پروتکل های بهداشتی و قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجرد فاصله گذاری اجتماعی لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجرد فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا بروجرد فاصله گذاری اجتماعی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محمود قربان زاده اظهار کرد: با اجرای طرح تشدید نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی که از ۱۹ فروردین ماه پارسال آغاز شد تا روز پایانی طرح در روز ۲۲ فروردین ماه جاری تعداد ۱۶ هزار و ۳۶ بازدید نظارتی از این مراکز انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی بیان کرد: در قالب این بازدیدها مجموعاً چهار هزار و۱۷۲ مورد تخلف بهداشتی شناسایی شد.

وی اضافه کرد: همچنین در طول مدت اجرای طرح مجموعاً بیش از ۱۵۵ تن فرآورده دامی غیر بهداشتی معدوم و از دایره مصرف خارج شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه