Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:56:29 GMT

رشد 57درصدی درآمد تسهیلات اعطایی موسسه ملل

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۶۴۱۵

خبرگزاری آریا - موسسه اعتباری ملل در تیرماه حدود 530میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد که نسبت به ماه گذشته بیش از 13درصد و در مقایسه با متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، 57درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در تیر ماه سال 1400 توانست 87میلیارد تومان تراز عملیاتی مثبت داشته باشد که نسبت به ماه گذشته بیش از 51درصد افت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وملل» طی ماه گذشته، دو هزار و 845میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرده است. این میزان تسهیلات اعطایی افزایش 28درصدی را نسبت به ماه گذشته و در مقایسه با متوسط 12ماه گذشته، کاهش 51درصدی را نشان می‌دهد. 
این موسسه بیش از هزار و 930میلیارد تومان تسهیلات وصولی دریافت کرد که در مقایسه با متوسط 12ماه قبل خود، 64درصد کاهش یافته است. در بخش مانده تسهیلات اعطایی پایان دوره، وملل با افزایش پنج درصدی نسبت به ماه گذشته همراه شده و در مقایسه با متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، 54درصد افزایش یافته است.
مانده اول ماه سپرده‌های سرمایه‌گذاری این موسسه با افزایش 53درصدی نسبت به متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، عدد 29هزار و 250میلیارد تومان را ثبت کرده است.
تسهیلات اعطایی در بخش مشارکت مدنی، بیشترین افزایش را در بین اقسام مختلف تسهیلات به خود اختصاص داده است. موسسه اعتباری ملل از 804میلیارد تومان با افزایشی 77درصدی به دو هزار و 845میلیارد تومان در بخش مشارکت مدنی دست یافته است.
همچنین در بخش سایر تسهیلات نیز رشد هفت درصدی نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است. گفتنی است این موسسه در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه نیز رشد هفت درصدی داشته و در خرداد ماه بیش از 138میلیارد تومان تسهیلات در این بخش اعطا کرد. 
موسسه اعتباری ملل 44درصد بیشتر از ماه گذشته تسهیلات اعطا شده را وصول کرده و مبلغ هزار و 930میلیارد تومان را ثبت کرده است. این رقم همچنین در مقایسه با متوسط 12ماه منتهی به خرداد 1400، 64درصد افت داشته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقایسه با متوسط 12ماه نسبت به ماه گذشته تسهیلات اعطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است

سید عقیل مرتضوی در گفتگو با خبرنگار جام جم ، با اشاره به اینکه وضعیت آب موجود در سدهای استان مناسب نیست و باید به مدیریت مصرف توجه ویژه داشت، افزود: میزان بارندگی در سال آبی جاری ۳۱ درصد افزایش یافت و طبق آمار ایستگاه‌های این شرکت در سال آبی جاری حدود ۱۸۶ میلی متر بارندگی ثبت شد که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافت. وی ادامه داد: اما میزان بارندگی‌های انجام شده نسبت به دوره آماری بلند مدت روند کاهشی داشته است و از سوی دیگر طبق پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان دمای هوا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت. مرتضوی اظهار کرد: در واقع هر یک درجه افزایش دما، مصارف را به صورت تصاعدی بالا می‌برد و کاهش میزان بارندگی‌ها نسبت به دوره بلند مدت و افزایش دما سبب می‌شود تا مصرف کنندگان در صورت عدم رعایت الگوی مصرف به زحمت بیفتند. وی با بیان اینکه حجم مخازن سدهای استان ۲۲۲ میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: در این موقع از سال در سال گذشته سدهای استان ۵۴ میلیون متر مکعب آب وجود داشت که هم اکنون به ۵۰ میلیون متر مکعب رسیده که با کاهش هفت درصدی مواجه هستیم. به گفته این مقام مسئول، ۵۰ درصد از حجم سد شیرین دره، ۴۶ درصد از حجم سد چندیر، ۴۲ درصد از حجم سد گلول، ۱۱ درصد از حجم سد بیدواز و ۶ درصد از حجم سد بارزو دارای آب است. وی ادامه داد: طی ۲۸ روز گذشته ۱۲ میلیون متر مکعب آب وارد سدهای استان شده‌ که بیشترین آب وارد شده به سد شیرین دره با مقدار ۶ میلیون متر مکعب بوده است./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات