Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جهانگیرلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: از یک طرف کاهش ۵۰ درصدی کشتار و از طرف دیگر حمل مرغ‌‎های کشتار شده استان بوشهر به استان‏‌های همجوار منجر به کمیاب شدن مرغ در بازار این استان شد.

وی بیان کرد: هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان بوشهر با قیمت ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسید اما در استان‌های همجوار نرخ آن تا ۴۰ هزار تومان نیز افزایش یافت که این اختلاف قیمت باعث شد مرغ‌داران این استان محصول خود را به استان‏‌های دیگر بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیرلو اظهار داشت: اکنون حمل مرغ از استان بوشهر به مقصد استان‌های همسایه ممنوع شده است و در صورت اقدام در این زمینه از سوی پلیس امنیت قتصادی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: تا یک هفته پیش ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ بیش از نیاز استان بوشهر کشتار و مشکلی برای خروج آن از این استان وجود نداشت و کمبودی در بازار به وجود نمی‌آمد، اما با توجه به گرما، کاهش جوجه‌ریزی و افزایش تلفات، بازار مرغ این استان با کمبود روبرو شد.

جهانگیر لو افزود: روز گذشته ۷۸ تن مرغ در استان بوشهر کشتار شد که بزودی با توزیع در بین واحدهای عرضه نیاز هم استانی ها به صورت کامل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در باره تعین  قیمت مصوب مرغ در بازار بزودی در نشست هم اندیشی بین سازمان های صنعت، معدن و جهاد کشاورزی تصمیم گیری خواهد شد و به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تا اطلاع ثانوی هر گونه افزایش قیمت نسبت به نرخ مصوب، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‏ شود.

برچسب‌ها بوشهر گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گوشت مرغ مرغداری بوشهر گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد