Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی درخصوص عملکرد علی آقامیرزایی در کایاک به خبرنگاران توضیح داد.

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص عملکرد علی آقا میرزایی در المپیک گفت: پسر ما تمام تلاشش را کرد. در گروهش افرادی بودند که برنز المپیک و طلای قهرمانی جهان را داشتند. فکر می کنم اگر علی میرزایی رکورد های خودش را می زد اتفاق های دیگری می افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابیان ادامه داد: علی کم فروشی نکرد. در بازی های آسیایی شما از ما مدال می خواهید و ما این مدال را به شما می‌دهیم! در آینده اتفاق های خوبی برای قایقرانی ما خواهد افتاد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قایقرانی المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ علیرضا سهرابیان قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی