Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : به منظور خدمات رسانی به ساکنین و شهروندان گلستان شهر، در راستای تأمین زیرساخت‌های شهری بصورت زیربنایی و روبنایی اداره کل راه و شهرسازی در تأمین آب و برق و احداث مدارس، مساجد، کتابخانه، کلانتری، درمانگاه، راه دسترسی، آماده سازی معابر، محوطه سازی برخی از پروژه‌های مسکن مهر و تأمین اراضی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاسمی افزود: اقدامات گذشته بخشی از نیاز مردم گلستان شهر را تأمین کرده است ولی با سکونت جمعیت کثیری از شهروندان در گلستان شهر تأمین سرانه‌های شهری استاندارد برای این سرمایه اجتماعی لازم است و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری ضرورت دارد که خدمات بیشتری به این شهروندان ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید

رفع مشکل محور بجنورد- جنگل گلستان تا سه شنبه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: کیفیت محیطی، ایجاد فضای سبز، درختکاری، ارتقاء سیستم حمل و نقل عمومی، تکمیل، آماده سازی، احداث بانک، فروشگاه‌های تجاری، مدارس، بیمارستان  از جمله نیازمندی‌های مردم گلستان شهر می‌باشد که باید تعریف پروژه گردیده و عملیاتی گردد.

گفتنی است گلستان شهر بجنورد در ۵ کیلومتری شهر بجنورد واقع شده که احداث این شهرک از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی ساخت و ساز گلستان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • دریافت مالیات باید عادلانه باشد
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن