Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو برگزار شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان استابلر قهرمان جهان از آلمان و مته نمس از صربستان کشتی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. در گروه گرایی اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا نیز حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های بسکتبال ۳x۳ جام آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۹ فروردین به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود.   تیم ملی آقایان با ترکیب احسان دلیرزهان، متین آقاجانپور، محمدمهدی رحیمی و مجید رحیمیان با تیم‌های هنگ‌کنگ و چین تایپه هم‌گروه است.   تیم ملی بانوان کشورمان هم با ترکیب فائزه  شهریاری، نگین رسولی‌پور، مهلا عابدی و فرزانه خدامرادی با تیم‌های کره جنوبی و ماکائو هم‌گروه است.   برنامه کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است: آقایان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ ایران - چین تایپه   ساعت ۱۵:۴۰ ایران - هنگ‌کنگ لوکا رامیرز کاروالیو به عنوان مدیر فنی و محمد سیستانی به عنوان مربی آقایان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.   بانوان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ ایران - ماکائو   ساعت ۱۵:۱۵ ایران - کره جنوبی لوكا رامیرز كاروالیو به عنوان مدیر فنی و سعيده على به عنوان مربی بانوان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند