Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در اظهاراتی گفت: «شمشیر قدس» آخرین نبرد مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست به شمار نمی رود.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تصریح کرد: نبرد ما با صهیونیستها تا زمان آزادسازی تمام خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که صهیونیستها در اراضی فلسطین اشغالگری می کنند، نبرد علیه آنها متوقف نخواهد شد.

خالد البطش همچنین تصریح کرد: رژیم اشغالگر به اشتباه تصور می‌کرد که می‌تواند بر مقاومت ما پیروز شود، اما امکانات مقاومت موجب غافلگیری شدید صهیونیستها شد. پیامدهای نبرد شمشیر قدس هنوز هم قابل مشاهده است.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا از طریق تشدید محاصره غزه و ممانعت از ورود کالاهای مختلف به این منطقه اهدافی را محقق سازد که در عرصه میدانی از دستیابی به آنها عاجز ماند.

کد خبر 5270799 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان روسیه لبنان فلسطین ترکیه ایران جمهوری آذربایجان آنتونی بلینکن طالبان افغانستان تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم