Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@23:38:32 GMT

شعله نسل طلایی خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۶۷۴۹

شعله نسل طلایی خاموش شد

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود از رقابت‌های المپیک به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک باز بماند. این دیدار در پنج دست و با امتیاز های (۲۵ بر ۲۱)، (۲۰ بر ۲۵)، (۲۹ بر ۳۱)، (۲۵ بر ۲۲) و (۱۵ بر ۱۳) به سود ژاپن پایان یافت.

در این رقابت‌ها تیم والیبال کشورمان با دریافت سه شکست و کسب دو پیروزی وداعی زود هنگام با المپیک داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در شروع رقابت ها و با پیروزی بر لهستان همگان امیدوار بودند تیم آلکنو بتواند به مراحل بالاتر برسد. اما بازی های ضعیف مقابل کانادا ، ایتالیا و ژاپن عیار واقعی والیبال ما را نسبت به دنیا نشان داد. تیم ملی در حالی دیروز سه بر دو مغلوب میزبان بازی ها شد که تیم ژاپن در گیم های پیروز خیلی مسلط و با هوش عمل کرد و سطح جدیدی از والیبال چشم بادامی ها را به نماش گذاشت.

آن‌ها در ست پنجم و در حالی که استرس حذف از رقابت ها را باید می‌داشتند، خیلی خونسرد و مسلط در دفاع روی تور و داخل زمین عمل کرده و از اشتباهات فراوان مردان ما به خوبی استفاده کردند. شکست مقابل سامورایی ها در جام ملت ها و المپیک نشان داد که ما دیگر آقای والیبال آسیا نیستیم و باید راهی نو را برای بازگشت به قله انتخاب کنیم.در این رقابت ها مردان با تجربه والیبال همپای بازیکنان کم تجربه سرویس خراب کرده و در دفاع داخل زمین کند عمل می کردند.

در واقع برای نسل طلایی که روزگاری در والیبال جهان و المپیک شگفتی می آفرید رمقی باقی نمانده است. اکثر تیم‌ها با آنالیز دقیق دست معروف را خوانده اند و موسوی را به راحتی مهار می کنند. این در حالی است که بازیکنانی چون غفور و عبادی پور هم به پایان دوران درخشش خود رسیده اند. به طور حتم اگر در المپیک بعدی حاضر باشیم خیلی از بازیکنان طلایی سال‌های گذشته را به همراه نخواهیم داشت.

دفاع آلکنو از مردانش

در این بین آلکنو هم با آن همه ادعا نتواست تیم ملی را دچار دگردیسی فکری و فنی کند و با کسب این نتایج ضعیف احتمالاً دیگر سرمربی ما نخواهد بود. او پس از شکست تیم ملی مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های المپیک گفت: «سعی خود را کردیم اما نشد، فکر چنین نتیجه ای را نمی کردیم. نکته مثبت این بازی‌ها معرفی بازیکنان جوانی بود که آینده والیبال ایران را می سازند». وی تأکید کرد: «خواهش می‌کنم بازیکنانم را مورد غضب قرار ندهید. آن‌ها هر چه در توان داشتند انجام دادند و تمام تلاش خود را کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند».

 نیشیدا ستاره بازی شد

در پایان بازی دیروز یوجی نیشیدا ستاره والیبال ژاپن در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست با کسب ۳۰ امتیاز عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را به نام خود کند.میثم صالحی ملی پوش والیبال ایران با کسب ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران نام گرفت.  همچنین میلاد عبادی پور با کسب ۱۴ امتیاز، دومین بازیکن امتیاز آور ایران شناخته شد.  از این گروه لهستان، ایتالیا، کانادا و ژاپن صعود کردند و ایران و ونزوئلا حذف شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال المپیک رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان