Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای خبری دویچه وله آلمان با انتشار این خبر نوشت:  معترضان بازداشت شده به محدودیت های کرونایی در برلین روز گذشته توسط پلیس دستبند زده شدند، حدود دوهزار نیروی پلیس برای برخورد با معترضانی که پنج هزار نفر بودند به خیابان های برلین آمده بودند.

به گزارش ایرنا، مردم آلمان روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت های اعمال شده برای مهار شیوع کرونا، در خیابان های برلین تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حالی که بخشی از محدودیت های کرونایی در آلمان در تابستان سال جاری لغو شده است، مردم این کشور موظفند در اماکن عمومی ماسک بزنند و دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در این میان، گروه های معترض به محدودیت های کرونایی روز یکشنبه در خیابان های برلین تجمع کردند و خواستار احیای حقوق اساسی مردمی شدند.

موج اعتراض ها در فرانسه-۷۶ بازداشتی

در حالی که موج چهارم کرونا فرانسه را فرا می‌گیرد، بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سراسر فرانسه برای سومین شنبه متوالی در اعتراض به آنچه مخالفان «دیکتاتوری بهداشتی» توصیف می کنند؛ به عبارتی واکسیناسیون اجباری، الزامی بودن ارائه گذرنامه بهداشتی و رعایت محدودیت های کرونایی به خیابان ها آمدند. به گفته وزارت کشور فرانسه، ۷۶ نفر در جریان این تظاهرات بازداشت شده اند.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها ویروس کرونا برلین آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا برلین آلمان ویروس کرونا برلین آلمان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند