Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آلمان از بازداشت ۶۰۰ نفر از معترضانی خبر داد که در انتقاد از سیاست‌های ضد کرونایی به خیابان‌های برلین آمده بودند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «تیلو کابلیتز» سخنگوی پلیس شهر «برلین» پایتخت آلمان می‌گوید که حدود ۶۰۰ نفر در جریان اعتراضات علیه واکسیناسیون و قرنطینه مربوط به همه گیری ویروس کرونا در این شهر بازداشت و دست کم ۱۰ تن از نیرو‌های پلیس نیز زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کیئردنکن» گروهی است که به فرضیه‌های توطئه درباره همه گیری کووید ۱۹ باور دارد. این گروه تظاهرات علیه محدودیت‌های کرونایی روز یکشنبه را سازمان دهی کرد و علیرغم ممنوعیت‌های اعلام شده از سوی مقامات برلین، این اعتراضات برگزار شد.

کابلیتز در این رابطه گفت: تا الان حدود ۶۰۰ تن بازداشت شده اند. وی در ادامه توضیح داد که این رقم شامل هر دو دسته افرادی می‌شود که یا به طور موقت برای احراز هویت در بازداشت به سر می‌برند و یا مرتکب تخلفات جدی شده اند.

سخنگوی پلیس برلین همچنین اضافه کرد که بیش از ۱۰ تن از نیرو‌های پلیس در جریان تظاهرات و اعتراضات ضد کرونایی روز گذشته در این شهر زخمی شده اند. نیرو‌های پلیس تظاهرات کنندگان را مجبور کردند تا متفرق شوند. آن‌ها همچنین خیابان‌ها و میادین شهر را مسدود کردند تا از حرکت معترضان به اطراف و تشکیل گروه‌های بزرگ‌تر جلوگیری کنند.

کابلیتز همچنین تعداد معترضان روز گذشته در برلین را بیش از ۵ هزار نفر تخمین زد.

روز گذشته، دیگر شهر‌های اروپا نیز شاهد تظاهرات مشابه در همین زمینه بود. هزاران نفر از مردم پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه هم پیشتر در اعتراض به تشدید محدودیت‌های کرونایی در این کشور همزمان با شیوع سویه دلتا، به خیابان‌ها آمدند. نیرو‌های امنیتی و پلیس ضد شورش هم با گاز اشک آور به سراغ معترضان رفتند و در نهایت، کار به درگیری کشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی برلین کرونا بازداشت معترضان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه