Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به جزئیات مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم گفت: مراسم تحلیف به دلیل شرایط خاص کرونایی در یک زمان کوتاه‌تر برگزار می‌شود و برگزاری این مراسم یک ساعت به طول خواهد انجامید.

وی افزود: در این جلسه ابتدا سرود جمهوری اسلامی ایران نواخته شده و بعد زنگ جلسه به صدا درمی‌آید و دستور جلسه قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرائت دستور تلاوتی از آیات قران و ترجمه آیات را خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از این رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نطق خواهند داشت و بعد از آن مراسم تحلیف برگزار خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تحلیف، رئیس جمهور جدید دقایقی نطق خواهد داشت و پس از جلسه هم رئیس مجلس تشکری از حاضران خواهد داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه چهاردهم مردادماه برگزار می‌شود که طبق اعلام سخنگوی هیات رئیسه مجلس این مراسم با حضور ۱۰۰ خبرنگار خارجی پوشش خبری داده می شود و ۵۰ میهمان خارجی از کشورهای مختلف در این مراسم حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مراسم تحلیف رییسی مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

وی در سفر دو روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با "شهباز شریف" دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به کلمبو پایتخت این کشور در جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تأمین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

کد خبر 6084356

دیگر خبرها

  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • رییسی فردا به پاکستان می‌رود
  • رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد