Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی امیرفخریان رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بنا به اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، با توجه به درخواست‌های صادرکنندگان درخصوص افزایش مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و ضرورت مساعدت به جامعه صادرکنندگان در جهت تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی، بر اساس موافقت کمیته اقدام ارزی، مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات استان در سال ۱۳۹۸، تا پایان مرداد ماه امسال تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بر این اساس صادرکنندگان خراسان رضوی برای ایفای تعهدات ارزی سال ۹۸ تا ۳۱ مرداد و سال ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارند تا بر اساس مفاد بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۹۷ نسبت به رفع تعهدات ارزی صادرات سال ۱۳۹۸ خود اقدام نمایند.


انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان تعهدات ارزی صادرات ایفای تعهدات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • ۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد