Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی خراسان رضوی با اعلام برگزیدگان از سوی هیات داوران به کار خود پایان داد.

به گزارش قدس آنلاین، مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی  در محل آسبادهای نشتیفان خواف برگزار و  در پایان مراسم برگزیدگان جشنواره از سوی هیات داروان اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 از میان بیش از ۳۰۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره بر اساس رأی هیات داوران شامل محسن صادقی، سارا امیدوار و مهدی آرائی، شرکت‌کنندگان به شرح زیر برگزیده شدند: در بخش نقالی مردان و زنان؛ امیر طاهریان و طه رئیسیان، در بخش قصه‌گویی مدرن مردان و زنان؛ نرگس فضلی و عصمت نصیر زاده، در بخش قصه‌گویی مدرن دختران و پسران؛ سارا میرزایی و آیدا موحدی‌رودی برگزیده شدند. همچنین در بخش نقالی دختران و پسران؛ فاطمه سادات موسوی حکم‌آبادی و ریحانه فتح‌آبادی توانستند از دیگر برگزیدگان جشنواره باشند. در بخش ویژه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها؛ صغری رحیمی، زهره جعفری‌نژاد، جمیله جام‌ساز، محمد علوی‌جراحی و عبدالحکیم سلیمانی‌رودی به عنوان برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی خراسان رضوی معرفی شدند. اسامی تقدیرشدگان بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی خراسان رضوی در بخش زنان و مردان نیز به شرح ذیل اعلام شد: فروزان غفاریان، مهدی اسحاقی، سمانه محمدیان و عفت مروتی به سبب خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه لیلا طبسی، روشنک رستگار، ثریا یوسفی به علت خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه لیلا قوامی، زینب نجفی و نسرین لقای رودی به سبب استفاده از زبان و فرا زبان داوود شرقی فریمانی به علت تناسب قصه با ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی غزل ترابی، علی اکبر ناصریان، مهتاب میرزایی و ادنا غفوری به سبب طنین و رسایی صدا بهاره خیری و مهیسا مشهور  به علت مناسب‌سازی برای اجرا یکتا سادات بیدختی به واسطه طنین و رسایی صدا امیرعلی عزتی و امیر رضا ریحانی به خاطر خلاقیت در بخش انتخاب قصه و اجرای قصه انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و رسانه، مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان در شرکت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

دبیر جشنواره شکرستان گفت: در این جشنواره از بیش از ۱۵ استان کشور ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ولید آلبوناصر افزود: این آثار در بخش‌های ادبی، قصه گویی، بوم سبز، شهد رسانه و قاب سبز بوده است.

وی ادامه داد: فراخوان چهارمین جشنواره شکرستان بزودی اعلام و این جشنواره با شروع برداشت نیشکر آغاز و تا پایان برداشت ادامه خواهد شد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره شکرستان تقدیر شد .

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت