Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:15:16 GMT

درخشش دانش آموز کردستانی در کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۸۸۳

درخشش دانش آموز کردستانی در کنکور سراسری

باربد محمدی دانش آموز شهرستان سقز، رتبه هفتم کشوری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در رشته تجربی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ توسط سازمان سنجش، گفت:باربد محمدی دانش آموزش  دبیرستان شهید بهشتی سقز  رتبه هفتم رشته تجریی را در کنکور سراسری سال۱۴۰۰ کسب کرد که در جای خود بی نظیر  در استان فرهنگی کردستان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با تبریک این موفقیت ارزشمند به باربد محمدی دانش آموز سقزی، خانواده محترم او و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان کردستان به ویژه دانش آموزان سقز، از زحمات کلیه معلمان و عوامل آموزشی و اجرایی دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی سقز و هم چنین اهتمام و تلاش‌های مسئولین آموزش و پرورش و معلمان سخت کوش این شهرستان تشکر کرد.

آزمون سراسری  سال ۱۴۰۰ در  تیر ماه با حضور ۲۹ هزار و۴۳ داوطلب کردستانی برگزار شد که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۳۸ نفرمتقاضی کنکور تجربی می باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس فتا در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داد به هیچ عنوان فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.
سردار سرتیپ دوم وحید مجید همچنین گفت: از ابتدای امسال ۲۰ نفر را در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بازداشت کرده‌ایم.

 

دیگر خبرها

  • سرشماری دوزیستان در مریوان انجام شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی