Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:14:23 GMT

قیمت طلا با قدرت گرفتن دلار افت کرد/ هر اونس ۱۸۰۹ دلار

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۱۳۶

قیمت طلا با قدرت گرفتن دلار افت کرد/ هر اونس ۱۸۰۹ دلار

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تأثیر قدرت گرفتن دلار پیش از انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا افت کرد.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲ درصد افت کرد و به ۱,۸۰۹.۲۱ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۱ درصد افت کرد و به ۱,۸۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۰ دلار بازگشت.

آنچه باعث شد قیمت‌های طلا تحت فشار قرار بگیرند این بود که شاخص دلار که هفته گذشته با بدترین عملکرد هفتگی خود روبرو شده و ۰.۸ درصد افت کرده بود، امروز ریکاوری خود را آغاز کرد. تقویت ارزش دلار قیمت خرید طلا برای دارندگان ارزهای غیردلاری را بالا برده و تقاضا برای خرید آن پایین آمد.

از سوی دیگر هشدار دکتر آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا، در مورد بدتر شدن اوضاع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان واکسینه نشده به کرونای دلتا، باعث شد تا افت قیمت طلا محدود شود.

کد خبر 5269986

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت جهانی طلا طلا دلار قیمت دلار قیمت نفت اقتصاد آمریکا دولت سیزدهم اقتصاد اسلامی مصرف برق شاخص کل بورس گمرک ایران مرکز مدیریت راه های کشور وزارت راه و شهرسازی قیمت جهانی نفت بانک مرکزی واکسن کرونا قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴