Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:25:01 GMT

سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۲۹۰

سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، «فیلم ساختن»-سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا-، عنوان مسترکلاس ۴ روزه بهمن فرمان آرا است. در این دوره به بررسی فیلم‌نامه، فرازها و فرودها، تدوین و شکوفایی فیلم، دوربین و زاویه دید و همچنین کارگردانی و انتقال حس پرداخته می‌شود. باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، در راستای اهداف آموزشی – فرهنگی خود، برگزارکننده این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین عواید برگزاری این دوره از طرف فرمان‌آرا، به‌مناسبت ۳۰ سالگی محک، به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه خیریه اهدا خواهد شد.

بهمن فرمان‌آرا با خلق آثار ارزشمندی مانند بوی کافور عطر یاس، خانه‌ای روی آب، یک بوس کوچولو، خاک آشنا، دلم می‌خواد و ... به‌عنوان یکی از فیلمسازان و کارگردانان مطرح ایرانی شناخته شده است.

جدیدترین اثر فرمان‌آرا، حکایت دریا محصول ۱۳۹۵ بود که در دوره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها از ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین اکران شد.

وبینار ۴ روزه آنلاین «فیلم ساختن»-سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا- از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در چهار جلسه و به‌مدت ۶ ساعت (هر جلسه یک‌ساعت و نیم) برگزار خواهد شد.

همچنین، پس از پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر شرکت در دوره با تأییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در وبینار «فیلم ساختن»-سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا-، برای اطلاع از سرفصل‌ها و شرایط ثبت‌نام می‌توانند به صفحه اینستاگرام یا وب‌سایت یونیتک مراجعه کنند.

برچسب‌ها وبینار بهمن فرمان‌آرا کمیسیون ملی یونسکو سینمای ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وبینار بهمن فرمان آرا کمیسیون ملی یونسکو وبینار بهمن فرمان آرا کمیسیون ملی یونسکو سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی برابر هم قرار می گیرند که این تیم اراکی سخت ترین حریف تیم پرسپولیس در 4 سال گذشته بوده است. همه رقبای پرسپولیس در این سالها یک طرف و آلومینیوم اراک یک طرف قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.

1- شش بهمن 99: پرسپولیس 1-2 آلومینیوم اراک

2- 19 تیر 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

3- 10 آبان 1400: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

4- 29 بهمن 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

5- 21 فروردین 1401: پرسپولیس 2-3 آلومینیوم اراک

6- 6 شهریور 1401: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

7- 12 بهمن 1401: پرسپولیس 0-0 آلومینیوم اراک

8- 18 مرداد 1402: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

9- 26 بهمن 1402: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • «شبح کژدم» در خانه سینما