Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد، با بیان اینکه دستگاه قضایی حامی و پشتیبان پلیس است، اظهار کرد: برخی اوقات افرادی هستند که مفهوم و عمق قانون را درک نمی‌کنند، انجام وظیفه مأمور پلیس، مطالبه قانونی است، قانون اجازه نمی‌دهد که فردی بخواهد، حین مأموریت یک پلیس، به مأمور نیروی انتظامی تعرض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک شرور، سرباز ما را به شهادت رساند و انتظار مردم و سازمان متولی آرامش شهروندان این است که اگر فردی به مأمور پلیس تعدی کرد، در همان جا ادب و قانون اجرا شود.

سردار رضایی تصریح کرد: اگر به یک مامور حین وظیفه تعرض شد، باید محکم با فرد تعدی‌گر برخورد صورت گیرد، برخی اوقات اتفاقاتی مبنی بر تعرض به مأموران روی می‌دهد، اما نباید از این اتفاقات عبور کرد.

وی با بیان اینکه قانون، نحوه برخورد با قانون‌شکنان را تعیین کرده، گفت: باید به موقع و با سرعت عمل با قاتل شهید مختوم‌نژاد برخورد و وی در همان محل جنایت قصاص شود.

جانشین فرمانده ناجا در واکنش به عدم تجهیز ماموران و سربازان نیروی انتظامی، گفت: اکنون مأموران در حد مطلوب از تجهیزات استفاده می‌کنند، اما به طور مثال در مورد شهادت این سرباز، قاتل از تیزی استفاده و از ترحم مامور مبنی بر رعایت حقوق شهروندی سوءاستفاده کرده که این موضوع ناشی از کمبود تجهیزات نیست.

وی افزود: نیروی انتظامی ماموریت گسترده و سنگین دارد و امکانات موجود تناسبی با این ماموریت گسترده و وسیع ندارد که باید در سطح کلان به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید

درخواست رئیس پلیس تهران از قوه قضاییه/ سردار رحیمی: قاتل شهید مختوم‌نژاد در محل وقوع قتل به دار آویخته شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل نداردبرای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش