Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تصادف اتوبوس با تریلر در محور مواصلاتی کاشان ۲۲ مصدوم در پی داشت که آخرین وضعیت مصدومان تشریح شده است. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان، ضمن اشاره به وقوع تصادف اتوبوس و تریلی اظهار داشت: در حوالی ساعت پنج روز دوشنبه 11 مرداد ماه در پی گزارش دریافتی از مرکز 115 حادثه واژگونی اتوبوس اعلام شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت ماموریت دو خودروی عملیاتی این پایگاه در قالب تیم های امداد و نجات از پایگاه شهدای امدادگر عوارضی باغ فین به کیلومتر هفت آزادراه کاشان قم اعزام شدند.

آمار جان‌باختگان تصادفات در گیلان 25درصد کاهش یافتپوشش‌های بیمه بدنه ماشین: راهکار آسان برای جبران خسارات مالی تصادفات تابستان 1400تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین/برخورد 13 خودرو با اتوبوس یک فوتی برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کاشان ضمن اشاره به اقدام صورت گرفته از سوی این نهاد ابراز داشت: در این حادثه رهاسازی یک مصدوم توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدامات فنی و ست هیدرولیک انجام شد.

وی ضمن اشاره به 22 مصدوم این حادثه گفت: 18مصدوم توسط اورژانس 115 و چهار مصدوم دیگر نیز توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند و جمعیت هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

حسین ریاحی نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در میان مصدومان یک مصدوم با وضعیت بدحال وجود دارد، اظهار داشت: چهار آمبولانس از مرکز 115 اورژانس کاشان به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه راننده اتوبوس نیز در این حادثه مصدوم شد، افزود: دو بیمار نیز در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و 21 مصدوم دیگر اعزامی نیز نسبتا وضعیت خوبی داشتند.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد

فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: دیشب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رضازاده اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت