Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محمدی‌کرجی‌ران مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت چهار ماهه بندر شهید رجایی در حوزه کانتینری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، در مجموع ۵۶۳ هزار و ۹۰۸ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان عملیات تخلیه و بارگیری ۲۶۸ هزار و ۹۵۸ هزار TEU در ترمینال شماره یک کانتینری این بندر و ۲۹۴ هزار و ۹۵۰ هزار TEU در ترمینال شماره دو به ثبت رسیده که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل آمار‌ها رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵۵۰ فروند کشتی کانتینری در اسکله اختصاصی این بندر پهلودهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم شرایط متاثر از دلتا ویروس و قرارگرفتن در پیک پنجم کرونا، با تمهیدات اندیشیده و رعایت دقیق الزامات بهداشتی و همچنین استقرار و نظارت دستگاه‌های متولی، فعالیت در تمام اسکله‌های بندرشهید رجایی بی وقفه و همچون گذشته به شکل ۲۴ ساعته ادامه دارد.

کرجی‌ران گفت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری کشور با ظرفیت سالانه ۶,۳ میلیون TEU یکی از بنادر مهم منطقه به شمار می‌آید که با بهره برداری کامل از فاز سوم پایانه کانتینری و همچنین اتمام دیگر بخش‌ها، این فاز به ظرفیت ۸,۵ میلیون TEU در سال دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری کالا بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم