Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:00:30 GMT

فارس در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۸۴۰۹

فارس در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشید

ایسنا/فارس رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی متوسطه اول که به میزبانی استان یزد برگزار شد، مربیان و مشاوران فارس خوش درخشیدند.

روح‌الله سخایی دوشنبه ۱۱ مرداد به خبرنگاران گفت: هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس نوین و به روز و همچنین اصلاح و تغییر نگرش شیوه های سنتی در تدریس وتشویق و ترغیب دبیران در استفاده از روشهای نوین و فعال در امر تدریس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این دوره از جشنواره ۴ نفر از همکاران پرورشی و مشاوره آموزش و پرورش فارس، حائز مقام ششم کشوری  شدند، گفت: حمیرا دهقانی از منطقه خشت و کمارج، سعید عزیز و سهیلا فرهمند از ناحیه ۲ شیراز و اعظم افضلی از ناحیه۴ شیراز از مقام آوران این مسابقات بودند.

سخایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط  شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، کسب این مقام‌ها از طرف همکاران سخت کوش و پر تلاش در سطح کشور قابل تحسین و ستودنی است و یقینا از این عزیزان به نحو شایسته تجلیل و قدردانی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فارس استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمید احمدی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه  جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد نزول بارش رحمت الهی به صورت پراکنده در  مسیرهای منتهی به شیراز، داراب، زرین دشت، سروستان، خرامه، کوار، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، محدوده خسرو شیرین آباده، فسا، استهبان، نی ریز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند هستیم که به دلیل ماهیت بارش‌های بهاری شدت و ضعف آن‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است.
احمدی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ١٤٣ تردد شمار فعال در  جاده های برون شهری، در مقایسه با دیروز،  ٣ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته اوج تردد بین ساعات ٧ تا ٨ صبح دیروز و  در مسیر مرودشت - شیراز و کمترین تردد در  جاده یاسوج - اقلید بین ساعات ١۴ تا ۱۵ ثبت شده شده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده های فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • میزبانی قم از لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • از سرگیری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز
  • معرفی ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری
  • تمدید لغو پرواز‌های فرودگاه شیراز تا ساعت ۶ صبح دوشنبه
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • اسامی معلمان نمونه فارس اعلام شد
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار